d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Diablo 3 Tråden
Prev14849505152545Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 27 2012 07:06am
Quote (PhearCIII @ 27 May 2012 15:04)
Får väl kolla AH och jämföra, har inte spelat så mycket den senaste veckan :P


Vad i helvete alla ringar med 100+ int 14+ ias ligger på 2m+

fattar ingenting, betala typ 1.9 miljoner mer för 30 int? Känns inte som att mångha gör det.

66 int 15 ias ring kostar 20k...

This post was edited by snoramej on May 27 2012 07:06am
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 27 2012 07:09am
hur äre man lvlar nu då från 9-25 till nm är det kulle runs?
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
May 27 2012 07:13am
försöker bestämma mig för ett pris atm, men typ 2m?

This post was edited by d0oh on May 27 2012 07:13am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 27 2012 07:19am
Quote (d0oh @ 27 May 2012 15:13)
försöker bestämma mig för ett pris atm, men typ 2m?


Aa hitta en annan köpare då, för som sagt så tänker jag inte betala 1.98m mer för +30 int.
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
May 27 2012 07:26am
Quote (snoramej @ May 27 2012 02:19pm)
Aa hitta en annan köpare då, för som sagt så tänker jag inte betala 1.98m mer för +30 int.


Har verkligen ingen koll på värdet men när jag ser att liknande ringar går för det priset så blire svårt ;)
Ska tänka mer på det
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 27 2012 07:35am
Quote (d0oh @ 27 May 2012 15:26)
Har verkligen ingen koll på värdet men när jag ser att liknande ringar går för det priset så blire svårt ;)
Ska tänka mer på det


Jo jag vet. Som sagt i min "pc" så i mina ögon så är den inte värd mer än ~100-150k

This post was edited by snoramej on May 27 2012 07:35am
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 27 2012 08:19am
Någon som har lust att hjälpa till med diablo i nm?
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 27 2012 08:21am
Quote (Kerzhakov @ 27 May 2012 16:19)
Någon som har lust att hjälpa till med diablo i nm?


Aah#1861
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 27 2012 11:57am
Var ska man lvla i nm?
är lvl 49 men behöver 1 lvl för att kunna börja i hell.
diaruns gav en halv lvl ungefär men de tar för lång tid xD
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 27 2012 12:49pm
Quote (Kerzhakov @ 27 May 2012 19:57)
Var ska man lvla i nm?
är lvl 49 men behöver 1 lvl för att kunna börja i hell.
diaruns gav en halv lvl ungefär men de tar för lång tid xD


En halv lvl eller en halv bar?
Go Back To Svenska Topic List
Prev14849505152545Next
Add Reply New Topic New Poll