d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev1484950515298Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 24 2012 12:04pm
Quote (PlaaD @ 24 Mar 2012 18:43)
Överväger nästan att byta lag... såsom DIF har spelat hela den här säsongen vet jag tamigfan inte hur man skall reagera.
De klagar på att fansen buar etc, klart som fan man buar om inte en jävel på isen gör något, man förlitar sig och hoppas på att nästa person (Wesslau 24/7) fixar misstaget.


vet känslan, dock inte att byta lag.. men att en paus är väl på plats.. sen till nästa hockeysäsong oavsett division blir man sjukt taggad ändå igen.






Förövrigt kan jag inget annat än glädjas åt timrå vinsten, sorry man! har haft en sketen dag med migrän osv och det här + damernas sm guld i bandy var enda som glädjer mig idag!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 24 2012 12:06pm
Quote (berhemuli @ 24 Mar 2012 19:04)
vet känslan, dock inte att byta lag.. men att en paus är väl på plats.. sen till nästa hockeysäsong oavsett division blir man sjukt taggad ändå igen.






Förövrigt kan jag inget annat än glädjas åt timrå vinsten, sorry man!  har haft en sketen dag med migrän osv och det här + damernas sm guld i bandy var enda som glädjer mig idag!


Jo tänker inte byta, men man får tamigfan ryck när de inte VILL prestera, de kämpar enbart om motståndaren leder, så länge det står lika/de leder så gör dem inte ett skit.
Sen får dem tamigfan ta tag i PP't, 4min utan någonting är inte acceptabelt.
Gläds åt Timrå med, för spelar man som DIF gör ibland (oftast) ska man fan inte få vinna...
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 24 2012 12:12pm
Quote (PlaaD @ 24 Mar 2012 20:06)
Jo tänker inte byta, men man får tamigfan ryck när de inte VILL prestera, de kämpar enbart om motståndaren leder, så länge det står lika/de leder så gör dem inte ett skit.
Sen får dem tamigfan ta tag i PP't, 4min utan någonting är inte acceptabelt.
Gläds åt Timrå med, för spelar man som DIF gör ibland (oftast) ska man fan inte få vinna...


det enda jag hoppas för er, att ni behåller er publik om ni åker ner. Har varit så mycket snack om att AIK har mindre publik osv. men det är vad 8år där nere gör.. att om ni åker ner o inte går upp direkt, att ni kan behålla er publik så att all "er" snack inte behöver va skitsnack.. Jävligt kass meningsuppbyggnad på den meningen men jag orkar inte tänka..
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Mar 25 2012 06:25am
Tycker Arla borde köpt namnrättigheterna till nya nationalarenan. Då hade den kunnat heta Pucko Park - passar AIK perfekt.
*

HAHAHAHAHAHA
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Mar 25 2012 07:24am
Quote (umade @ 25 Mar 2012 13:25)
Tycker Arla borde köpt namnrättigheterna till nya nationalarenan. Då hade den kunnat heta Pucko Park - passar AIK perfekt.
*

HAHAHAHAHAHA


ASSÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FAAANNNNNNNNNIIIIIIIIIIII ^
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 25 2012 01:02pm
Quote (umade @ 25 Mar 2012 14:25)
Tycker Arla borde köpt namnrättigheterna till nya nationalarenan. Då hade den kunnat heta Pucko Park - passar AIK perfekt.
*

HAHAHAHAHAHA


din mamma.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Mar 25 2012 01:33pm
Quote (berhemuli @ Mar 25 2012 09:02pm)
din mamma.


:D
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Mar 25 2012 02:03pm
Quote (umade @ 25 Mar 2012 20:33)
:D


why 73k fg?
är du bank elle?
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 25 2012 02:53pm
Quote (ChingeR @ 25 Mar 2012 22:03)
why 73k fg?
är du bank elle?


ah min bank.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 25 2012 02:56pm
Quote (ChingeR @ 25 Mar 2012 21:03)
why 73k fg?
är du bank elle?


Umade Arena blir det istället
Go Back To Svenska Topic List
Prev1484950515298Next
Add Reply New Topic New Poll