Quote (berhemuli @ 24 Mar 2012 19:04)
vet känslan, dock inte att byta lag.. men att en paus är väl på plats.. sen till nästa hockeysäsong oavsett division blir man sjukt taggad ändå igen.
Förövrigt kan jag inget annat än glädjas åt timrå vinsten, sorry man! har haft en sketen dag med migrän osv och det här + damernas sm guld i bandy var enda som glädjer mig idag!
Jo tänker inte byta, men man får tamigfan ryck när de inte VILL prestera, de kämpar enbart om motståndaren leder, så länge det står lika/de leder så gör dem inte ett skit.
Sen får dem tamigfan ta tag i PP't, 4min utan någonting är inte acceptabelt.
Gläds åt Timrå med, för spelar man som DIF gör ibland (oftast) ska man fan inte få vinna...