d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Starcraft-tråden
Prev14849505152156Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 18 2011 05:01am
Man måste använda en 55 HP unit mot Archon som gör 20 dps splash och psi storm som gör 80 dmg i en AoE

så jävla pissig MU.

on another note: lira ikväll? :P

eller du kanske har ett liv idk

This post was edited by Svartermetalisk on Nov 18 2011 05:02am
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Nov 18 2011 05:31am
Terran op
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Nov 18 2011 06:11am
Quote (Svartermetalisk @ Nov 18 2011 12:01pm)
Man måste använda en 55 HP unit mot Archon som gör 20 dps splash och psi storm som gör 80 dmg i en AoE

så jävla pissig MU.

on another note: lira ikväll? :P

eller du kanske har ett liv idk


haha nah, inge liv ikv, pausar från för mycket liv de tidigare helgerna :p så game on :>

Men uhm, ja archon zealot is good stuff, ghosts är väl det bästa man kan gå då, emp + snipe, får bara se ut för feedback igen :p this goddam feedback ^^


Quote (R4mses @ Nov 18 2011 12:31pm)
Terran op


random också OP

This post was edited by Warriv on Nov 18 2011 06:12am
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 18 2011 10:41am
Är väl MLG PROVIDENCE IKVÄLL?
Jag som köpte sån där grejs ska räcka över denna event med, med andra ord, GOGOGOGOGOG :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 18 2011 11:40am
Quote (umade @ Nov 18 2011 06:41pm)
Är väl MLG PROVIDENCE IKVÄLL?
Jag som köpte sån där grejs ska räcka över denna event med, med andra ord, GOGOGOGOGOG :D


Ajuste shit det är MLG

aa får se vad som händer :P
Member
Posts: 1,200
Joined: Feb 4 2008
Gold: 0.00
Nov 18 2011 11:41am
Quote (Svartermetalisk @ 18 Nov 2011 13:01)
Man måste använda en 55 HP unit mot Archon som gör 20 dps splash och psi storm som gör 80 dmg i en AoE

så jävla pissig MU.

on another note: lira ikväll? :P

eller du kanske har ett liv idk


ghosts.........
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 18 2011 12:36pm
Quote (Svartermetalisk @ Nov 18 2011 07:40pm)
Ajuste shit det är MLG

aa får se vad som händer :P


WHAT!?

det är ju MLG Final of Finals bruv
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 18 2011 01:29pm
Quote (Grunthor @ Nov 18 2011 07:41pm)
ghosts.........


Mjo ghost är fan en bra unit
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Nov 18 2011 01:52pm
när börjar MLG? Tog mig en liten stund att förstå att jag kollade på en repris :thumbsup:
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 18 2011 01:52pm
Quote (Warriv @ Nov 18 2011 09:52pm)
när börjar MLG? Tog mig en liten stund att förstå att jag kollade på en repris :thumbsup:


23 tror jag? om 2 h 8 min så KLOCKA NELVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Go Back To Svenska Topic List
Prev14849505152156Next
Add Reply New Topic New Poll