d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Forumlek Här! > Du Behöver En Kamera För Att Delta.
Prev1484950515254Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Mar 23 2011 03:49am


vill se en bild på en krog
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Apr 13 2011 08:26am
Scheiße, hade glömt bort den här tråden.
Styr upp en bild lite senare - om ingen hinner före. =)
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Apr 17 2011 12:12pm
Quote (Giraff @ 13 Apr 2011 16:26)
Scheiße, hade glömt bort den här tråden.
Styr upp en bild lite senare - om ingen hinner före. =)


:rolleyes:
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,434.57
Trader: Trusted
Apr 17 2011 06:22pm
fixar en bild på en spark imöra.
mörk ute nu och orkar inte fixa de nu xD dags att sova :zzz:
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Apr 18 2011 04:24am
Quote (n1ghtm4r3 @ 18 Apr 2011 02:22)
fixar en bild på en spark imöra.
mörk ute nu och orkar inte fixa de nu xD dags att sova :zzz:


Spark? Vi är på krog nu.. :P

Quote (Goss3N @ 23 Mar 2011 11:49)
http://piclair.com/data/4yn6s.jpg

vill se en bild på en krog


Member
Posts: 5,810
Joined: Aug 30 2008
Gold: Locked
Apr 21 2011 09:12am
fina bilder folk kör emd :P
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Apr 21 2011 09:23am
Quote (SCXiao @ 17 Apr 2011 20:12)
:rolleyes:


Äeh, har glömt ta med mig min lapp när jag har varit ute och knatat.
Har iofs en bild, men den är sjukt mörk och suddig, så jag avvaktar.
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
May 2 2011 06:42pm
Quote (SCXiao @ 17 Apr 2011 20:12)
:rolleyes:



NÖJD NU?! VA?! ÄR DU NÖJD NU?!
Har du styrt en sladd så du kan vara med och leka btw?

Jag vill se en bild på en kyrka.

e;
Quote (Goss3N @ 3 May 2011 02:44)
det tog sin tid.. =D
om jag hinner drar jag och fixar sveriges fulaste kyrka på bild


Som sagt, jag har glömt bort tråden, inte haft med mig en same och fått dåliga bilder när det har varit mörkt ute.
Den där bilden togs för övrigt alldeles nyss. Härligt när det är (relativt) ljust under nätterna också. <3

This post was edited by Giraff on May 2 2011 06:48pm
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
May 2 2011 06:44pm
Quote (Giraff @ 3 May 2011 01:42)
http://i51.tinypic.com/6zahj9.jpg
NÖJD NU?! VA?! ÄR DU NÖJD NU?!
Har du styrt en sladd så du kan vara med och leka btw?

Jag vill se en bild på en kyrka.


det tog sin tid.. =D
om jag hinner drar jag och fixar sveriges fulaste kyrka på bild
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
May 3 2011 03:38am
Hmm kanske kan fixa en kyrka senare.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1484950515254Next
Add Reply New Topic New Poll