Quote (SCXiao @ 17 Apr 2011 20:12)

NÖJD NU?! VA?! ÄR DU NÖJD NU?!
Har du styrt en sladd så du kan vara med och leka btw?
Jag vill se en bild på en kyrka.
e;
Quote (Goss3N @ 3 May 2011 02:44)
det tog sin tid.. =D
om jag hinner drar jag och fixar sveriges fulaste kyrka på bild
Som sagt, jag har glömt bort tråden, inte haft med mig en same och fått dåliga bilder när det har varit mörkt ute.
Den där bilden togs för övrigt alldeles nyss. Härligt när det är (relativt) ljust under nätterna också.
This post was edited by Giraff on May 2 2011 06:48pm