Quote (Sandman423 @ Tue, 28 Apr 2009, 23:05)
ahahah, jag gillar bannlysta bäst, så min humor
"Kan vi inte gå igenom *bergen?"
"nej"
"men gandalf, vi fryser"
"okej då"
Charlie the unicorn 1, 2 och 3 är jäääävligt bra, ser dom typ varje dag på min iPod xD
hatar unicorn filmerna ^^