Quote (Svartermetalisk @ 22 Oct 2013 14:49)
Ja men jag har varit aktiv nonstop sen 2009, du har varit aktiv från och till
Du måste ha missat perioden innan Oli fick chatten stängd
J/K ändå men du fattade, skönt

Du har mer swesubtimmar innanför västen än jag truu story!
minns faktiskt ingen period som var fylld av megamycket spam och "TT: Hej TS: hej" etc.
Men å andra sidan är min spamtröskel rätt hög (hängt mkt i pvpeu)
xD
har man alltid fått +1 post här inne? tror det men är inte helt hundra. Minnet sviker, blandar antagligen ihop Personal Blogs / swesub
This post was edited by SpAz. on Oct 22 2013 06:54am