d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1489848994900490149025001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Oct 22 2013 06:11am
Quote (Svartermetalisk @ 22 Oct 2013 14:09)
Var du här för typ 2 år sedan när vi hade noll moderering och 50% av alla posts hade noll bokstäver i sig?


You're welcome Swesub :angel:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 22 2013 06:29am
Standard record hunter, kommer en snubbe och ska ha en skiva som inte finns och sen blir han helt galen när man påpekar att artisten aldrig gett ut en skiva med den titeln han söker

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 22 2013 06:44am
Kört igenom en rejäl nostalgitripp på flera timmar av finsk musik som jag lyssnade på massa när jag var kring 16-19år. ååh, så bra. Så glad nu. Svårt att sitta still. Svänger!
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Oct 22 2013 06:48am
Quote (Svartermetalisk @ 22 Oct 2013 14:09)
Var du här för typ 2 år sedan när vi hade noll moderering och 50% av alla posts hade noll bokstäver i sig?

bro jag var här före dig!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 22 2013 06:49am
Quote (SpAz. @ Oct 22 2013 02:48pm)
bro jag var här före dig!


Ja men jag har varit aktiv nonstop sen 2009, du har varit aktiv från och till

Du måste ha missat perioden innan Oli fick chatten stängd
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Oct 22 2013 06:50am
Quote (Svartermetalisk @ Oct 22 2013 01:49pm)
Ja men jag har varit aktiv nonstop sen 2009, du har varit aktiv från och till

Du måste ha missat perioden innan Oli fick chatten stängd


penis contest
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 22 2013 06:51am
Quote (ownyaah @ Oct 22 2013 02:50pm)
penis contest


Nej

alla vet att jesper är oldbögigare än jag, försök hänga med
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Oct 22 2013 06:54am
Quote (Svartermetalisk @ 22 Oct 2013 14:49)
Ja men jag har varit aktiv nonstop sen 2009, du har varit aktiv från och till

Du måste ha missat perioden innan Oli fick chatten stängd

J/K ändå men du fattade, skönt :P
Du har mer swesubtimmar innanför västen än jag truu story!

minns faktiskt ingen period som var fylld av megamycket spam och "TT: Hej TS: hej" etc.
Men å andra sidan är min spamtröskel rätt hög (hängt mkt i pvpeu)

xD



har man alltid fått +1 post här inne? tror det men är inte helt hundra. Minnet sviker, blandar antagligen ihop Personal Blogs / swesub

This post was edited by SpAz. on Oct 22 2013 06:54am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 22 2013 06:56am
Quote (SpAz. @ Oct 22 2013 02:54pm)
J/K ändå men du fattade, skönt :P
Du har mer swesubtimmar innanför västen än jag truu story!

minns faktiskt ingen period som var fylld av megamycket spam och "TT: Hej TS: hej" etc.
Men å andra sidan är min spamtröskel rätt hög (hängt mkt i pvpeu)

xD


Innan chatten fick en miljon posts och blev stängd jävligt lång tid satt det 5-6 individer och spammade smileys non-stop hela dagarna

varje vecka postades spreadsheet över top top posters i swesub, om man inte hade 50+ posts i swesub om dagen var man inte ens på top 10

det var bedrövligt

Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Oct 22 2013 06:56am
Vafan jag förstår inte att folk orkar moderera ett forum utan någon som helst profit tillbaka? :s

Hade ju aldrig orkat gå från jobbet och sedan hem och jobba IGEN med att sitta och snacka skit med stureplanseliten på Jsp samtidigt som jag suger mig själv på bollarna av välbehag när jag bannar folk och stänger trådar.

E: Är ju dock glad att dessa människor finns då det antagligen hade varit hönshuset nummer ett här annars.

This post was edited by Snigelfis on Oct 22 2013 06:56am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1489848994900490149025001Next
Closed New Topic New Poll