Quote (Svartermetalisk @ 22 Oct 2013 08:36)
Det som sticker ut med swesub är väl endå att vi får behandla detta subforum som vårat vardagsrum och ha mycket trådar som saknar diskussionunderlag (b.la denna)
Det stämmer fortfarande imo, bra att någon rensar lite ibland
Quote (Simon @ 22 Oct 2013 10:27)
håller med svarter
fast swesub sköter ju sig självt. är det någon som inte beter sig här så brukar vi vara ganska duktiga på att stöta ut den personen haha
Quote (PhearCIII @ 22 Oct 2013 01:10)
MEN FÖRFAN SPETCH SLUT LÅSA VÅRA TRÅDAR, DET VAR DE SOM GJORDE ATT SWESUB STACK UT SÅ MYCKET!!!!

Håller med, låsa "spam"-trådar är bara tragiskt. Det är ju SUBKULTUR det handlar om, bara för att det saknas diskussionsunderlag betyder det inte att trådarna inte har nån form av socialt / annat icke definierat värde.
Handlar det om "grova" (grova jspöverträdelser. lel) regelöverträdelser / uppvigling etc kör på.
Annars är det bara Wannabe polis och jag skrattar åt att det finns folk som faktiskt lägger ner tid av sina liv till att hålla koll på sånt. Mother Must Be Proud.
This post was edited by SpAz. on Oct 22 2013 05:47am