d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1489748984899490049015001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 22 2013 04:36am
toplel kommer in nå irländare som har signerad Van Morrison som han ska bränna upp, han är mad för att karln inte lirade Brown Eyed Girl på senaste spelningen

10 / 10

Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 22 2013 04:42am
Quote (Svartermetalisk @ 22 Oct 2013 12:36)
toplel kommer in nå irländare som har signerad Van Morrison som han ska bränna upp, han är mad för att karln inte lirade Brown Eyed Girl på senaste spelningen

10 / 10


Svartis, det märks att du inte kan någonting :hug:

Det är på ljudkortet man häller cola!

Vatten, det dunstar bara, men cola, det varar för evigt!
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 22 2013 04:43am
Quote (Simon @ 22 Oct 2013 12:27)
man kan klippa lite i grafikkortet med en sax. det funkar ändå.
fråga heelix på fragbite


Alltså, cpu-kylaren är ÖVER porten, spelar ingen roll hur man klipper och grejar! Dessutom är grafikkortet RIKTIGT litet!
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 22 2013 04:46am
Quote (Fil @ 22 Oct 2013 12:43)
Alltså, cpu-kylaren är ÖVER porten, spelar ingen roll hur man klipper och grejar! Dessutom är grafikkortet RIKTIGT litet!


cpukylare är inte så viktigt ändå :santa:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 22 2013 04:49am
Quote (Fil @ Oct 22 2013 12:42pm)
Svartis, det märks att du inte kan någonting  :hug:

Det är på ljudkortet man häller cola!

Vatten, det dunstar bara, men cola, det varar för evigt!


Jag är skitdålig på datorer, jag kan inte ens hälla cola på rätt ställe :(

inte ok

Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 22 2013 05:18am
Helvete!

Inbyggda grafikkortet fungerar inte!

Fy fan vad jag hatar datorer just nu.

Ringde supporten, tydligen krävs en bios-uppdatering. Jävla fittigt att de inte har fungerande BIOS-version på kortet från början.......

This post was edited by Fil on Oct 22 2013 05:22am
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Oct 22 2013 05:24am
Quote (Fil @ Oct 22 2013 10:42am)
Svartis, det märks att du inte kan någonting  :hug:

Det är på ljudkortet man häller cola!

Vatten, det dunstar bara, men cola, det varar för evigt!


fan va ja skrattade satt nästan vattnet i halsen, not fun! ^_^
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Oct 22 2013 05:45am
Quote (Svartermetalisk @ 22 Oct 2013 08:36)
Det som sticker ut med swesub är väl endå att vi får behandla detta subforum som vårat vardagsrum och ha mycket trådar som saknar diskussionunderlag (b.la denna)

Det stämmer fortfarande imo, bra att någon rensar lite ibland


Quote (Simon @ 22 Oct 2013 10:27)
håller med svarter
fast swesub sköter ju sig självt. är det någon som inte beter sig här så brukar vi vara ganska duktiga på att stöta ut den personen haha


Quote (PhearCIII @ 22 Oct 2013 01:10)
MEN FÖRFAN SPETCH SLUT LÅSA VÅRA TRÅDAR, DET VAR DE SOM GJORDE ATT SWESUB STACK UT SÅ MYCKET!!!! :CRY:


Håller med, låsa "spam"-trådar är bara tragiskt. Det är ju SUBKULTUR det handlar om, bara för att det saknas diskussionsunderlag betyder det inte att trådarna inte har nån form av socialt / annat icke definierat värde.
Handlar det om "grova" (grova jspöverträdelser. lel) regelöverträdelser / uppvigling etc kör på.
Annars är det bara Wannabe polis och jag skrattar åt att det finns folk som faktiskt lägger ner tid av sina liv till att hålla koll på sånt. Mother Must Be Proud.

This post was edited by SpAz. on Oct 22 2013 05:47am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 22 2013 06:09am
Quote (SpAz. @ Oct 22 2013 01:45pm)
Håller med, låsa "spam"-trådar är bara tragiskt. Det är ju SUBKULTUR det handlar om, bara för att det saknas diskussionsunderlag betyder det inte att trådarna inte har nån form av socialt / annat icke definierat värde.
Handlar det om "grova" (grova jspöverträdelser. lel) regelöverträdelser / uppvigling etc kör på.
Annars är det bara Wannabe polis och jag skrattar åt att det finns folk som faktiskt lägger ner tid av sina liv till att hålla koll på sånt. Mother Must Be Proud.


Var du här för typ 2 år sedan när vi hade noll moderering och 50% av alla posts hade noll bokstäver i sig?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 22 2013 06:11am
Quote (Svartermetalisk @ 22 Oct 2013 14:09)
Var du här för typ 2 år sedan när vi hade noll moderering och 50% av alla posts hade noll bokstäver i sig?


8946747672983870623000010010101
Go Back To Svenska Topic List
Prev1489748984899490049015001Next
Closed New Topic New Poll