Quote (Fil @ Oct 22 2013 12:15pm)
helvete, moderkortet är litet, cpukylaren är stor, får inte plats med grafikkortet
Jag blev alltså ofrivillig iGPU-användare till sist
Jag förstod inte mkt av det där men häll cola på moderkortet imo
Quote (SCXiao @ Oct 22 2013 11:45am)
Vaknade inatt, var så kall att jag allvarligt funderade på att tända eld på soffan men jag nöjde mig med att ta på mig strumpor, t-shirt och hämta ett extra täcke
Vaknat till och från hela morgonen/förmiddagen men inte haft energi nog att hämta knark eller sjukanmäla mig från vuxendagiset men nu får det fan bära eller brista, afk äventyr ut i köket
KAos
krya
This post was edited by Svartermetalisk on Oct 22 2013 04:22am