d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1489448954896489748985001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 21 2013 10:00am
Quote (c00kie_m0nster @ Oct 21 2013 05:54pm)
:ph34r:
nae, eller


Retorisk fråga
















:P
Oct 21 2013 10:11am
Inappropriate Post Content
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 21 2013 10:19am
plaad sluta posta nudes
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 21 2013 10:23am
Quote (umade @ 21 Oct 2013 18:19)
plaad sluta posta nudes


zeb y u 90k posts?
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 21 2013 10:24am
Quote (ChingeR @ Oct 21 2013 06:23pm)
zeb y u 90k posts?


I'm on a quest
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 21 2013 10:27am
Quote (umade @ 21 Oct 2013 18:24)
I'm on a quest


ska vi spela lite QK?
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Oct 21 2013 10:27am
Arvid Nordquist Svea eller Mollbergs blandning kör jag på.

Quote (SCXiao @ 21 Oct 2013 17:23)
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=38490625&f=79


Man har ju ändrat sig lite sen post #3 :angel:


Quote (Giraffkanon @ 29 Dec 2009 19:36)
Den som innehåller koffein. Dricker allt.
Alldeles för ofta. Ligger i regel på åtminstone 15-20 koppar när jag orkar koka.


Lol vilken missbrukare, tur att jag aldrig varit sådan.
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 21 2013 10:30am
Quote (Giraff @ 21 Oct 2013 18:27)
Arvid Nordquist Svea eller Mollbergs blandning kör jag på.





Lol vilken missbrukare, tur att jag aldrig varit sådan.


den där giraffkanon var en riktig dåre
skönt att han inte är kvar i swesub
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Oct 21 2013 10:41am
Quote (Simon @ 21 Oct 2013 18:30)
den där giraffkanon var en riktig dåre
skönt att han inte är kvar i swesub


Haha, aa. De få posts jag sett från honom var ju inte direkt vettiga!
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Oct 21 2013 10:52am
Great, tror jag börjar få feber >_<
Go Back To Svenska Topic List
Prev1489448954896489748985001Next
Closed New Topic New Poll