d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1489348944895489648975001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 21 2013 09:21am
inb4 officiela kaffetråden :D
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Oct 21 2013 09:23am
Quote (Teposen @ 21 Oct 2013 17:21)
inb4 officiela kaffetråden :D


http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=38490625&f=79


Man har ju ändrat sig lite sen post #3 :angel:

This post was edited by SCXiao on Oct 21 2013 09:24am
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 21 2013 09:25am
Quote (SCXiao @ Oct 21 2013 05:23pm)
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=38490625&f=79


Man har ju ändrat sig lite sen post #3 :angel:


Zoegas >
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 21 2013 09:26am
Quote (umade @ Oct 21 2013 05:25pm)
Zoegas >


Korrekt

Arvid Nordquist Classic är ok också

Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Oct 21 2013 09:29am
Jag brukar fortfarande dricka Gevalia, dock Colombia Mörkrost eller w/e den heter
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Oct 21 2013 09:30am
Quote (umade @ 21 Oct 2013 17:25)
Zoegas >


kaffe e bajs. Men det luktar gott när dom rostar i stan o vinden ligger rätt
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 21 2013 09:32am
Quote (c00kie_m0nster @ Oct 21 2013 05:30pm)
kaffe e bajs. Men det luktar gott när dom rostar i stan o vinden ligger rätt


Är du antikrist?
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 21 2013 09:33am
Quote (SCXiao @ Oct 21 2013 04:23pm)
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=38490625&f=79


Man har ju ändrat sig lite sen post #3 :angel:


Finns det en topic du inte har sparat? :LOL:

Jag dricker Löfbergs lila.
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 21 2013 09:34am
Quote (SCXiao @ 21 Oct 2013 17:29)
Jag brukar fortfarande dricka Gevalia, dock Colombia Mörkrost eller w/e den heter


den är fin men du borde prova gevalias monsoon storm, lila förpackning. också mörkrost.
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Oct 21 2013 09:54am
Quote (Svartermetalisk @ 21 Oct 2013 17:32)
Är du antikrist?


:ph34r:
nae, eller
Go Back To Svenska Topic List
Prev1489348944895489648975001Next
Closed New Topic New Poll