Quote (Simon @ Oct 21 2013 05:04pm)
i turkiet dricker man väl ännu starkare? i grekland också kanske
Möjligt
Vi är en av få utvalda som vet hur kaffe ska smaka iaf, den saken är saker
I prag gick det inte ens att dricka kaffe, efter att man sänkt en dubbel espresso vart man bara mer kaffesugen, det fungerade inte ens som absstillare
då ska vi inte ens prata om deras bryggkaffe, det var fan mer blaskigt än våra sliskigaste östermalmlattes
Quote (Fil @ Oct 21 2013 05:06pm)
Svagt kaffe
Inga toasts
True story
This post was edited by Svartermetalisk on Oct 21 2013 09:08am