d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1489048914892489348945001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 205,323
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Oct 20 2013 11:56pm
Quote (c00kie_m0nster @ 21 Oct 2013 07:49)
Hej barn


Hej far
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Oct 21 2013 02:43am
Hej bröder och lilla syster
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 21 2013 03:48am
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Oct 21 2013 03:52am
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 21 2013 03:53am
"Kommer över innan 12 så stick inte iväg nu!"
3 timmar senare AKA 10 minuter sedan "Skitsam jag drar själv!"

:angry: :angry: :angry:

Suttit här i onödan hela morgonen :angry: !!
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 21 2013 04:14am
18000 retroaktivt idag och 9000 på fredag.
Allt är utbetalningar av csn, det är fanimej tur att man inte förlitar sig på att dom ska ge ut pengar i tid, då hade jag varit tvungen att låna ^^

This post was edited by Fil on Oct 21 2013 04:22am
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Oct 21 2013 04:24am
Quote (Fil @ 21 Oct 2013 12:14)
18000 retroaktivt idag och 9000 på fredag.
Allt är utbetalningar av csn, det är fanimej tur att man inte förlitar sig på att dom ska ge ut pengar i tid, då hade jag varit tvungen att låna ^^


yaaay, dem cash
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 21 2013 04:25am
Quote (Fil @ Oct 21 2013 12:14pm)
18000 retroaktivt idag och 9000 på fredag.
Allt är utbetalningar av csn, det är fanimej tur att man inte förlitar sig på att dom ska ge ut pengar i tid, då hade jag varit tvungen att låna ^^


Det där är standard

Jag brukar kunna låna av mina päron dock så det är alles gut

Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Oct 21 2013 04:26am
Quote (Fil @ 21 Oct 2013 12:14)
18000 retroaktivt idag och 9000 på fredag.
Allt är utbetalningar av csn, det är fanimej tur att man inte förlitar sig på att dom ska ge ut pengar i tid, då hade jag varit tvungen att låna ^^


200:- på fredag, med lite tur hinner jag få från försäkringskassan innan helgen men det är inte säkert
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 21 2013 04:45am
Kom brev i brevlådan från ett kreditkortsföretag jag INTE är kund hos

fan i helvete vad jag rädd blev, som tur är var det reklam
Go Back To Svenska Topic List
Prev1489048914892489348945001Next
Closed New Topic New Poll