☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev
1
4889
4890
4891
4892
4893
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 624373
Replies: 50000
Track Topic
SCXiao
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,082.42
#48901
Oct 20 2013 05:18pm
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17692641.ab
Detta börjar fan bli intressant
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#48902
Oct 20 2013 05:29pm
Quote (SCXiao @ Oct 21 2013 01:18am)
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17692641.ab
Detta börjar fan bli intressant
Förmodligen önsketänkande från farsan
SCXiao
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,082.42
#48903
Oct 20 2013 05:47pm
Quote (Svartermetalisk @ 21 Oct 2013 01:29)
Förmodligen önsketänkande från farsan
Att du nekar kan endast betyda att du är en del av
hatt
människosmugglarligan!
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#48904
Oct 20 2013 06:17pm
Quote (SCXiao @ Oct 21 2013 01:47am)
Att du nekar kan endast betyda att du är en del av
hatt
människosmugglarligan!
Läste artikeln igen och måste ändra mitt uttalande, fan va sjukt om det är deras dotter dock
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#48905
Oct 20 2013 07:05pm
Quote (SCXiao @ 21 Oct 2013 01:18)
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17692641.ab
Detta börjar fan bli intressant
Intressant. Jag undrar hur mycket pengar en bebis kostar, eller en människa öht
Säkert galet mkt
Giraff
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold
:
7,480.00
#48906
Oct 20 2013 07:15pm
Quote (Simon @ 21 Oct 2013 03:05)
Intressant. Jag undrar hur mycket pengar en bebis kostar, eller en människa öht
Säkert galet mkt
Galet mkt mindre än de egentligen är värda.
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#48907
Oct 20 2013 07:45pm
Okej guys
jag har en ugnspizza som stått framme sen 18-19 tiden. kan jag möta den nu? kan jag värma upp den utan att den blir skitseg eller stenhård eller nåt? Tack på förhand puss
Quote (Giraff @ 21 Oct 2013 03:15)
Galet mkt mindre än de egentligen är värda.
Ofc
n1ghtm4r3
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold
:
84,542.27
Trader:
Trusted
#48908
Oct 20 2013 11:17pm
Damit! trött som ett as.... kunde inte somna förrän vid 2 .. vill inte till jobbet nu xD
Vi har iofs egen tid från 07.30-09.30 då vi skall ha skvadronsfys men måste fixa saker nu på morgonen egentligen...
Snigelfis
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold
:
93.30
#48909
Oct 20 2013 11:25pm
Ögonen blöder. Det är för mörkt ute.
c00kie_m0nster
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold
:
1,145.00
#48910
Oct 20 2013 11:49pm
Hej barn
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
4889
4890
4891
4892
4893
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact