Quote (Svartermetalisk @ 20 Oct 2013 23:15)
Makta, eftersom jag alltid pannar allting du ber mig rejta måste jag ge dig lite upprättelse: Jag tycker Rahowa är ett starkt band, spec Ode to a Dying people
Dom hade kunnat bli stora om dom inte hailat så mycket
Sångaren är ju "omvänd" nu och jag tycker dom var "bra" men inget speciellt.
T.E.X Might is right. Helt ok låt men typ 2:35 eller nått in i låten så kommer något hemskt "oljud" och låten är förstörd

Dock är deras version av the snow fell nr1 och when america goes down är rätt nice också.
Sen är allt annat meh.