d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1488848894890489148925001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Oct 20 2013 02:28pm
Quote (SCXiao @ 20 Oct 2013 18:44)
Fick lust att göra negerbollar...

-Hade inte bakmargarin, använde Lätta istället
-Hade inte kaffe, smaksatte med vaniljarom och extra kakao
-Hade inte kokos/pärlsocker, gjorde chokladglasyr och smetade på


Återkommer med slutbetyg när de legat i kylen ett tag men smakprovet fick 4/5 toasters


GRYMT mycket godare än vanliga negerbollar :drool:
Member
Posts: 13,075
Joined: Jun 2 2012
Gold: 16.99
Oct 20 2013 02:28pm
Quote (DUNK3LHEIT @ 13 Oct 2013 10:22)
coldswede rage


k. du spammar mig jämt och spammar mig via pms + in game ~~ get a life

This post was edited by Coldswede on Oct 20 2013 02:29pm
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 20 2013 02:32pm
Is this real?
allt är en stor dimma idag
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Oct 20 2013 02:33pm
Quote (Simon @ 20 Oct 2013 22:32)
Is this real?
allt är en stor dimma idag


Vad tog drack du igår? :rolleyes:
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 20 2013 04:04pm
God natt söta swe-subbers.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 20 2013 04:07pm
Quote (SCXiao @ 20 Oct 2013 21:28)
GRYMT mycket godare än vanliga negerbollar :drool:


Hädelse! :angry: !

Edit: Måste upp tidigt i morgon så vad gör man? "Ska bara kolla en grej till" i snart 2 timmar :rolleyes: Kommer nog att hata mig själv i morgon.

This post was edited by Makta on Oct 20 2013 04:13pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 20 2013 04:15pm
Quote (Makta @ Oct 21 2013 12:07am)
Hädelse! :angry: !


Makta, eftersom jag alltid pannar allting du ber mig rejta måste jag ge dig lite upprättelse: Jag tycker Rahowa är ett starkt band, spec Ode to a Dying people

Dom hade kunnat bli stora om dom inte hailat så mycket
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 20 2013 04:27pm
Quote (Svartermetalisk @ 20 Oct 2013 23:15)
Makta, eftersom jag alltid pannar allting du ber mig rejta måste jag ge dig lite upprättelse: Jag tycker Rahowa är ett starkt band, spec Ode to a Dying people

Dom hade kunnat bli stora om dom inte hailat så mycket


Sångaren är ju "omvänd" nu och jag tycker dom var "bra" men inget speciellt.

T.E.X Might is right. Helt ok låt men typ 2:35 eller nått in i låten så kommer något hemskt "oljud" och låten är förstörd :lol:
Dock är deras version av the snow fell nr1 och when america goes down är rätt nice också.

Sen är allt annat meh.
Member
Posts: 1,438
Joined: Apr 28 2006
Gold: 2.66
Warn: 40%
Oct 20 2013 04:27pm
Quote (SCXiao @ Oct 20 2013 04:01pm)
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/apq5KP8_460s.jpg


:'D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 20 2013 04:55pm
Quote (Makta @ Oct 21 2013 12:27am)
Sångaren är ju "omvänd" nu och jag tycker dom var "bra" men inget speciellt.

T.E.X Might is right. Helt ok låt men typ 2:35 eller nått in i låten så kommer något hemskt "oljud" och låten är förstörd :lol:
Dock är deras version av the snow fell nr1 och when america goes down är rätt nice också.

Sen är allt annat meh.


Är han? visste jag inte

Deras snow fell är svinbra, agreed

Go Back To Svenska Topic List
Prev1488848894890489148925001Next
Closed New Topic New Poll