d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1488748884889489048915001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 20 2013 10:30am
Quote (Litttle_Brother @ 20 Oct 2013 17:15)
Det sa du inte när du posta :( Då gills de inte!!


Reported! :angry:
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Oct 20 2013 10:44am
Fick lust att göra negerbollar...

-Hade inte bakmargarin, använde Lätta istället
-Hade inte kaffe, smaksatte med vaniljarom och extra kakao
-Hade inte kokos/pärlsocker, gjorde chokladglasyr och smetade på


Återkommer med slutbetyg när de legat i kylen ett tag men smakprovet fick 4/5 toasters
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Oct 20 2013 11:02am
Quote (SCXiao @ 20 Oct 2013 18:44)
Fick lust att göra negerbollar...

-Hade inte bakmargarin, använde Lätta istället
-Hade inte kaffe, smaksatte med vaniljarom och extra kakao
-Hade inte kokos/pärlsocker, gjorde chokladglasyr och smetade på


Återkommer med slutbetyg när de legat i kylen ett tag men smakprovet fick 4/5 toasters


nn kokos, pärlsocker.

matsked + skål = done
Member
Posts: 205,325
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Oct 20 2013 11:05am
Quote (c00kie_m0nster @ 20 Oct 2013 19:02)
nn kokos, pärlsocker.

matsked + skål = done


pärlsocker > kokos
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 20 2013 11:13am
Quote (Marcusd0 @ 20 Oct 2013 18:05)
pärlsocker > kokos


Beror på.. Strössel kan funka också men känns som diabetes v2.5 då :lol:
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Oct 20 2013 11:15am
Quote (Marcusd0 @ Oct 20 2013 05:05pm)
pärlsocker > kokos


Detta ofc.
Member
Posts: 205,325
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Oct 20 2013 11:17am
Quote (Makta @ 20 Oct 2013 19:13)
Beror på.. Strössel kan funka också men känns som diabetes v2.5 då :lol:


Strössel? Wat, detta är ingen jävla glass! :angry:

This post was edited by Marcusd0 on Oct 20 2013 11:17am
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 20 2013 11:21am
Quote (Marcusd0 @ 20 Oct 2013 18:17)
Strössel? Wat, detta är ingen jävla glass! :angry:


Unless... :ph34r:
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 20 2013 11:29am
nog för att jag har varit extremt bakfull förut
men inte såhär. f y f a n
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Oct 20 2013 11:59am
Quote (Simon @ Oct 20 2013 07:29pm)
nog för att jag har varit extremt bakfull förut
men inte såhär. f y f a n


inne på min andra dag av bakfyllan nu... and counting!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1488748884889489048915001Next
Closed New Topic New Poll