Quote (SCXiao @ 20 Oct 2013 18:44)
Fick lust att göra negerbollar...
-Hade inte bakmargarin, använde Lätta istället
-Hade inte kaffe, smaksatte med vaniljarom och extra kakao
-Hade inte kokos/pärlsocker, gjorde chokladglasyr och smetade på
Återkommer med slutbetyg när de legat i kylen ett tag men smakprovet fick 4/5 toasters
nn kokos, pärlsocker.
matsked + skål = done