Quote (umade @ 20 Oct 2013 16:12)
Antingen är du seriöst världens mest skadebenägra person eller så överdriver du alltid om dina skador

har haft problem med axlarna jättelänge, har fortf ont i axeln just nu

Ska till en idrottsklinik och spana axlarna och foten som fortf är svullen snart

Jag är väl typ som Diaby :/