d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1488548864887488848895001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 20 2013 03:37am
Quote (SCXiao @ 20 Oct 2013 11:04)
Yay Mikko står för morgonläsningen :D brb kaffe först





Pls details


Haha.. udda typer..
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Oct 20 2013 03:43am
Quote (berhemuli @ 20 Oct 2013 11:37)
Haha.. udda typer..


Exakt den stereotypen av Stockholmare som får mig att inte tycka om Stockholm :P
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 20 2013 03:59am
Quote (SCXiao @ 20 Oct 2013 11:43)
Exakt den stereotypen av Stockholmare som får mig att inte tycka om Stockholm :P


Ytterst få sådana där som jag träffat under mina år i stockholm. :P
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 20 2013 07:20am
Vinst 7-4 :thumbsup:

inne på ett mål bakåt och 4 mål framåt like a boss B)

Första bytet åkte min axel halft ur led(har haft problem med axlarna i tre år, muskelfästena har lossnat från skeletet)
Andra bytet blir jag judokastad över motståndarens axel för att min arm hade fastnat mellan hans kropp, arm och klubba och han ville komma loss :P gjorde ej ont, lugnt brur!

Blev sedan i andra perra anklagad för att ha filmat när en snubbe klipper mitt knä med sitt ben nere i hörnet, najs domare!
I tredje perra gör jag en rush och blir sedan kapad så jag glider på rygg från halva planen ner i hörnet, parkettgolv ftw...
Precis innan det slutar så har dom PP och jag står i boxen, snubben framför mål backar in i mig 2 ggr så domaren blåser av så vi får frislag, båda gångerna blir jag anklagad av motståndaren för att ha hållt i hnm o dragit hnm bakåt :P

mer saker hände mig, men palla berätta allt :P klubbhållningar, över sargen osv

All in all, bra match från min sida, fast har ont i axeln nu, och hade det hela matchen, så jag sköt inte ett enda skott, är förövrigt back!

This post was edited by ChingeR on Oct 20 2013 07:22am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 20 2013 07:38am
Quote (c00kie_m0nster @ 20 Oct 2013 08:49)
slog dom bigen?


Slåg med psikeln.

Quote (SCXiao @ 20 Oct 2013 11:04)

Pls details


Fick någon skit kastad i ansiktet (en pinne tror jag), ramla av cykeln och fick något slag. Tar cykeln och drar typ en whirlwind.
En snubbe som är ute och går med sin hund ser och springer mot oss, de som hoppa på mig springer iväg.
Jag fatta typ inte vad som hände ^^

Ett jack under ögat, lite blåtira och näsblod vart resultatet så inget farligt.
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Oct 20 2013 07:46am
Quote (PlaaD @ 20 Oct 2013 15:38)
Slåg med psikeln.



Fick någon skit kastad i ansiktet (en pinne tror jag), ramla av cykeln och fick något slag. Tar cykeln och drar typ en whirlwind.
En snubbe som är ute och går med sin hund ser och springer mot oss, de som hoppa på mig springer iväg.
Jag fatta typ inte vad som hände ^^

Ett jack under ögat, lite blåtira och näsblod vart resultatet så inget farligt.


rawr, bilder
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 20 2013 08:12am
Quote (ChingeR @ Oct 20 2013 03:20pm)
Vinst 7-4 :thumbsup:

inne på ett mål bakåt och 4 mål framåt like a boss B)

Första bytet åkte min axel halft ur led(har haft problem med axlarna i tre år, muskelfästena har lossnat från skeletet)
Andra bytet blir jag judokastad över motståndarens axel för att min arm hade fastnat mellan hans kropp, arm och klubba och han ville komma loss :P gjorde ej ont, lugnt brur!

Blev sedan i andra perra anklagad för att ha filmat när en snubbe klipper mitt knä med sitt ben nere i hörnet, najs domare!
I tredje perra gör jag en rush och blir sedan kapad så jag glider på rygg från halva planen ner i hörnet, parkettgolv ftw...
Precis innan det slutar så har dom PP och jag står i boxen, snubben framför mål backar in i mig 2 ggr så domaren blåser av så vi får frislag, båda gångerna blir jag anklagad av motståndaren för att ha hållt i hnm o dragit hnm bakåt :P

mer saker hände mig, men palla berätta allt :P klubbhållningar, över sargen osv

All in all, bra match från min sida, fast har ont i axeln nu, och hade det hela matchen, så jag sköt inte ett enda skott, är förövrigt back!


Antingen är du seriöst världens mest skadebenägra person eller så överdriver du alltid om dina skador :(
Member
Posts: 205,328
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Oct 20 2013 08:14am
Quote (umade @ 20 Oct 2013 16:12)
Antingen är du seriöst världens mest skadebenägra person eller så överdriver du alltid om dina skador :(


ärre
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Oct 20 2013 08:23am
Quote (PlaaD @ 20 Oct 2013 15:38)
Slåg med psikeln.



Fick någon skit kastad i ansiktet (en pinne tror jag), ramla av cykeln och fick något slag. Tar cykeln och drar typ en whirlwind.
En snubbe som är ute och går med sin hund ser och springer mot oss, de som hoppa på mig springer iväg.
Jag fatta typ inte vad som hände ^^

Ett jack under ögat, lite blåtira och näsblod vart resultatet så inget farligt.


Superhero_PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 20 2013 08:42am
Quote (c00kie_m0nster @ 20 Oct 2013 15:46)
rawr, bilder




Lol bra size

This post was edited by PlaaD on Oct 20 2013 08:42am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1488548864887488848895001Next
Closed New Topic New Poll