Vinst 7-4

inne på ett mål bakåt och 4 mål framåt like a boss

Första bytet åkte min axel halft ur led(har haft problem med axlarna i tre år, muskelfästena har lossnat från skeletet)
Andra bytet blir jag judokastad över motståndarens axel för att min arm hade fastnat mellan hans kropp, arm och klubba och han ville komma loss

gjorde ej ont, lugnt brur!
Blev sedan i andra perra anklagad för att ha filmat när en snubbe klipper mitt knä med sitt ben nere i hörnet, najs domare!
I tredje perra gör jag en rush och blir sedan kapad så jag glider på rygg från halva planen ner i hörnet, parkettgolv ftw...
Precis innan det slutar så har dom PP och jag står i boxen, snubben framför mål backar in i mig 2 ggr så domaren blåser av så vi får frislag, båda gångerna blir jag anklagad av motståndaren för att ha hållt i hnm o dragit hnm bakåt
mer saker hände mig, men palla berätta allt

klubbhållningar, över sargen osv
All in all, bra match från min sida, fast har ont i axeln nu, och hade det hela matchen, så jag sköt inte ett enda skott, är förövrigt back!
This post was edited by ChingeR on Oct 20 2013 07:22am