Quote (Hellgren @ Jun 20 2010 06:30pm)
nehe xD
kom nyss hem från träningen och så ^^
och albin håller på och tjatar om att vi ska köra kudd-krig på studsmattan , men jag 1-hitar han bara så de är inte kul
HAHAHA

, aja , lmk om du behöver förstärkning , jag är där på under 10 min

/ jag har massa utslag på armarna från igår
