d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1488348844885488648875001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Oct 19 2013 10:49am
Quote (generalet @ 19 Oct 2013 15:14)
http://i.imgur.com/UWkkDuZ.gif

Det är inte lätt när det är svårt.


Lollolo8lololoo
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Oct 19 2013 10:50am
Quote (PlaaD @ 19 Oct 2013 18:48)
Ska man dra på pubstomp skorna eller finskorna idag?

Fördel pubstomp;
Sköna, varma, DRAGKEDJA

Fördel fin;
fina, sköna, #swag


En av varje
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Oct 19 2013 11:20am
Någon som har en kines till D2? Behöver levla min ama T_T
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Oct 19 2013 11:28am
Quote (CraZeeY @ 19 Oct 2013 19:20)
Någon som har en kines till D2? Behöver levla min ama T_T


hör med Ante http://forums.d2jsp.org/user.php?i=343185

This post was edited by K1NGEN on Oct 19 2013 11:28am
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Oct 19 2013 11:34am
Quote (K1NGEN @ Oct 19 2013 06:28pm)


Pmad ;D
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 19 2013 12:24pm
Quote (PhearCIII @ 19 Oct 2013 12:28)
Audin tygstolar är grå/svarta

Knappen är scroll/select i MMI-systemet

/E: insåg ni vad du menade, det är bara en skugga
Kolla ALDBil.se , finns alltid bilder på inredning :D


I USA är det läder som gäller. Finns svart grå beige. Okej för annars sitter "start" knappen där om man har keyless funktionen, så det var det jag ville kolla om den som köpte bilen inte snålat :)


Quote (Svartermetalisk @ 19 Oct 2013 12:23)
Gör det, jag har hört att bilder blir mer högupplösta om dom får egna trådar


Tänkte mer att folk skulle kunna fokusera och hjälpa mig då :)

This post was edited by eviilution on Oct 19 2013 12:25pm
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Oct 19 2013 12:36pm
Quote (eviilution @ 19 Oct 2013 20:24)
I USA är det läder som gäller. Finns svart grå beige. Okej för annars sitter "start" knappen där om man har keyless funktionen, så det var det jag ville kolla om den som köpte bilen inte snålat :)




Tänkte mer att folk skulle kunna fokusera och hjälpa mig då :)


va äre för audi?
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 19 2013 01:03pm
Quote (K1NGEN @ 19 Oct 2013 18:36)
va äre för audi?


a4 2009
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Oct 19 2013 01:09pm
Quote (eviilution @ 19 Oct 2013 21:03)
a4 2009


importera?
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 19 2013 01:10pm
Quote (K1NGEN @ 19 Oct 2013 19:09)
importera?


jes. krockad som ja ska laga.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1488348844885488648875001Next
Closed New Topic New Poll