Quote (Alphabetz @ Jun 20 2010 06:45pm)
Yes, jag var med och stöttade dig i någon topic om det.
Lobotomering ftw
Creds till mig själv för den flamen, lobotomering

lol
Som den sanna geeken jag är sitter jag atm och kollar Dreamhack streams, vad har ni som har mer liv än jag för er?

Quote (Nickeee @ Jun 20 2010 06:51pm)
VAD HÄNDE, caps.
jag verkar ha missat något.
Spam

ragetopic

rage in ragetopic

warn.
Inget speciellt.
This post was edited by Svartermetalisk on Jun 20 2010 10:52am