d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1488148824883488448855001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 19 2013 03:47am
Har precis kommit in i storyn till gta V, fy fan vad bra den är!
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 19 2013 03:49am
Quote (Fil @ 19 Oct 2013 11:47)
Har precis kommit in i storyn till gta V, fy fan vad bra den är!


den brukar vara det faktiskt. har fortfarande inte köpt spelet. använder knappt mitt xbox360, har faktiskt planer på att köpa gtaV men vet inte när det blir.
har du spelat igenom något av de äldre spelen?
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Oct 19 2013 03:54am
Quote (Fil @ Oct 19 2013 10:47am)
Har precis kommit in i storyn till gta V, fy fan vad bra den är!


Faktiskt, blev förvånad när jag spelade genom. Dock så var San Andreas storyn bättre imo.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 19 2013 04:30am
Quote (Simon @ 19 Oct 2013 11:49)
den brukar vara det faktiskt. har fortfarande inte köpt spelet. använder knappt mitt xbox360, har faktiskt planer på att köpa gtaV men vet inte när det blir.
har du spelat igenom något av de äldre spelen?


Nej fan, har aldrig lirat en gta story innan! Tröttnat i tidigt skede!
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Oct 19 2013 05:16am
Jag kommer ihåg tre drömmar i mitt iv, en av dem för några veckor sen

Drömde för första gången att jag INTE var livrädd för ormar, både i drömmar och irl har det alltid varit min absolut största fobi

Felt weird man
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 19 2013 05:16am
Quote (eviilution @ 18 Oct 2013 16:30)
Vad är det för färg på inredningen? Grå eller är det svart fast ljuset fuckar upp?

http://fuskbugg.se/dl/jSK6bL/pix.ridesafely.com.jpg

Sen undrar jag där vid växelspaken så finns det en stor knapp under sen en liten till höger, på vänster sidan är det en knapp där eller är det bara någon "skugga" man ser?

e: hopp bilden visas inte :S länkar då.

http://fuskbugg.se/dl/jSK6bL/pix.ridesafely.com.jpg


BUMMMPPP Annars gör ja en tråd.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 19 2013 06:23am
Quote (eviilution @ Oct 19 2013 01:16pm)
BUMMMPPP Annars gör ja en tråd.


Gör det, jag har hört att bilder blir mer högupplösta om dom får egna trådar

Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 19 2013 06:28am
Quote (eviilution @ Oct 19 2013 12:16pm)
BUMMMPPP Annars gör ja en tråd.


Audin tygstolar är grå/svarta

Knappen är scroll/select i MMI-systemet

/E: insåg ni vad du menade, det är bara en skugga
Kolla ALDBil.se , finns alltid bilder på inredning :D

This post was edited by PhearCIII on Oct 19 2013 06:32am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 19 2013 06:30am
Första tentan avklarad idag, är sur på hur lätt den var. Seriöst 8 st frågor...
Hade hoppats större samt att jag pluggat lite mer än 15min...
Aja ett G ser ut att va möjligt iaf :)

Blev att handla på systemet för runt 600 som tröst/vinst iaf :)

This post was edited by PlaaD on Oct 19 2013 06:32am
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Oct 19 2013 06:37am
Quote (PlaaD @ Oct 19 2013 12:30pm)
Första tentan avklarad idag, är sur på hur lätt den var. Seriöst 8 st frågor...
Hade hoppats större samt att jag pluggat lite mer än 15min...
Aja ett G ser ut att va möjligt iaf :)

Blev att handla på systemet för runt 600 som tröst/vinst iaf :)


Gj! Blir såhär för mig, känns kursen lätt = pluggar litegrann o failar, känns kursen svår = plugger mycket o klarar den :P
Go Back To Svenska Topic List
Prev1488148824883488448855001Next
Closed New Topic New Poll