☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev
1
487
488
489
490
491
820
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 184256
Replies: 8193
Track Topic
Fil
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold
:
7,821.00
#4881
Nov 4 2012 02:21pm
Quote (Intenso8 @ 4 Nov 2012 21:20)
då äre bättre med bröstpress om det finns nån där
Håller inte med! Tycker bröstpress med kablar är för jävla skönt!
eviilution
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold
:
3,000.70
#4882
Nov 4 2012 02:27pm
Quote (Fil @ 4 Nov 2012 20:21)
Håller inte med! Tycker bröstpress med kablar är för jävla skönt!
Jo, jag tycker också det.
Quote (Intenso8 @ 4 Nov 2012 20:20)
då äre bättre med bröstpress om det finns nån där
Jo det finns, men som sagt ovan
Fil
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold
:
7,821.00
#4883
Nov 4 2012 02:38pm
Har läst på om vårat problem, intenso, andas ut lite lätt under tiden som du lyfter!
http://www.70sbig.com/blog/2010/09/black-out/
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#4884
Nov 4 2012 03:15pm
Quote (Fil @ 4 Nov 2012 22:38)
Har läst på om vårat problem, intenso, andas ut lite lätt under tiden som du lyfter!
http://www.70sbig.com/blog/2010/09/black-out/
jag har lärt mig att hinnan jag lyfter ska man bara fylle halva lungorna med luft så man inte tar ett djupt andetag blir bara jobbigt då sen släpper jag ut lite när jag fått upp stången samma på allt jag kör typ
dock bara marklyft jag har problem för det låser sig i hjärnan och jag står still med vikterna
Fil
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold
:
7,821.00
#4885
Nov 4 2012 03:38pm
Quote (Intenso8 @ 4 Nov 2012 22:15)
jag har lärt mig att hinnan jag lyfter ska man bara fylle halva lungorna med luft så man inte tar ett djupt andetag blir bara jobbigt då sen släpper jag ut lite när jag fått upp stången samma på allt jag kör typ
dock bara marklyft jag har problem för det låser sig i hjärnan och jag står still med vikterna
Kör böj, ökar du i böj kommer marken också öka
ankiie
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold
:
0.00
#4886
Nov 5 2012 12:49am
Quote (Intenso8 @ Nov 4 2012 09:15pm)
jag har lärt mig att hinnan jag lyfter ska man bara fylle halva lungorna med luft så man inte tar ett djupt andetag blir bara jobbigt då sen släpper jag ut lite när jag fått upp stången samma på allt jag kör typ
dock bara marklyft jag har problem för det låser sig i hjärnan och jag står still med vikterna
du ska andas normalt inte följa någon metod, det slutar med att du skyndar dig för o få luft.
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#4887
Nov 5 2012 02:38am
Quote (Intenso8 @ 4 Nov 2012 22:15)
jag har lärt mig att hinnan jag lyfter ska man bara fylle halva lungorna med luft så man inte tar ett djupt andetag blir bara jobbigt då sen släpper jag ut lite när jag fått upp stången samma på allt jag kör typ
dock bara marklyft jag har problem för det låser sig i hjärnan och jag står still med vikterna
Andas bara så att du får ett bra buktryck, sen ha koll på så att du släpper ut luft vid rätt tillfälle så du inte får gardin.
ankiie
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold
:
0.00
#4888
Nov 5 2012 02:41am
ska testa på benböj med stång idag o se om jag klarar det. Har tittat på klipp på utube.
This post was edited by ankiie on Nov 5 2012 02:42am
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#4889
Nov 5 2012 09:14am
Quote (ankiie @ 5 Nov 2012 10:41)
ska testa på benböj med stång idag o se om jag klarar det. Har tittat på klipp på utube.
Klart du fixar det!
Snedbänk och snedaflyes står på mitt schema, och eftersom jag inte hinner träna på fredag slänger jag på triceps också (dips&pulldown med rep tänkte jag)
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#4890
Nov 5 2012 03:32pm
C&J upp till 90, kroppen stämde inte alls idag (failade 2 vändningar på 90 wat da fuck)
Frontböj 6st 2'or mellan 90-105kg
Rack jerk 60-80kg
Knäböj 4st 5'or på 100/120/120/130.
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
487
488
489
490
491
820
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact