d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1487488489490491820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 4 2012 02:21pm
Quote (Intenso8 @ 4 Nov 2012 21:20)
då äre bättre med bröstpress om det finns nån där


Håller inte med! Tycker bröstpress med kablar är för jävla skönt!
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Nov 4 2012 02:27pm
Quote (Fil @ 4 Nov 2012 20:21)
Håller inte med! Tycker bröstpress med kablar är för jävla skönt!



Jo, jag tycker också det.

Quote (Intenso8 @ 4 Nov 2012 20:20)
då äre bättre med bröstpress om det finns nån där


Jo det finns, men som sagt ovan ;)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 4 2012 02:38pm
Har läst på om vårat problem, intenso, andas ut lite lätt under tiden som du lyfter!

http://www.70sbig.com/blog/2010/09/black-out/
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Nov 4 2012 03:15pm
Quote (Fil @ 4 Nov 2012 22:38)
Har läst på om vårat problem, intenso, andas ut lite lätt under tiden som du lyfter!

http://www.70sbig.com/blog/2010/09/black-out/


jag har lärt mig att hinnan jag lyfter ska man bara fylle halva lungorna med luft så man inte tar ett djupt andetag blir bara jobbigt då sen släpper jag ut lite när jag fått upp stången samma på allt jag kör typ

dock bara marklyft jag har problem för det låser sig i hjärnan och jag står still med vikterna
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 4 2012 03:38pm
Quote (Intenso8 @ 4 Nov 2012 22:15)
jag har lärt mig att hinnan jag lyfter ska man bara fylle halva lungorna med luft så man inte tar ett djupt andetag blir bara jobbigt då sen släpper jag ut lite när jag fått upp stången samma på allt jag kör typ

dock bara marklyft jag har problem för det låser sig i hjärnan och jag står still med vikterna


Kör böj, ökar du i böj kommer marken också öka :)
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Nov 5 2012 12:49am
Quote (Intenso8 @ Nov 4 2012 09:15pm)
jag har lärt mig att hinnan jag lyfter ska man bara fylle halva lungorna med luft så man inte tar ett djupt andetag blir bara jobbigt då sen släpper jag ut lite när jag fått upp stången samma på allt jag kör typ

dock bara marklyft jag har problem för det låser sig i hjärnan och jag står still med vikterna



du ska andas normalt inte följa någon metod, det slutar med att du skyndar dig för o få luft.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 5 2012 02:38am
Quote (Intenso8 @ 4 Nov 2012 22:15)
jag har lärt mig att hinnan jag lyfter ska man bara fylle halva lungorna med luft så man inte tar ett djupt andetag blir bara jobbigt då sen släpper jag ut lite när jag fått upp stången samma på allt jag kör typ

dock bara marklyft jag har problem för det låser sig i hjärnan och jag står still med vikterna


Andas bara så att du får ett bra buktryck, sen ha koll på så att du släpper ut luft vid rätt tillfälle så du inte får gardin.
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Nov 5 2012 02:41am
ska testa på benböj med stång idag o se om jag klarar det. Har tittat på klipp på utube.

This post was edited by ankiie on Nov 5 2012 02:42am
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Nov 5 2012 09:14am
Quote (ankiie @ 5 Nov 2012 10:41)
ska testa på benböj med stång idag o se om jag klarar det. Har tittat på klipp på utube.


Klart du fixar det! :)

Snedbänk och snedaflyes står på mitt schema, och eftersom jag inte hinner träna på fredag slänger jag på triceps också (dips&pulldown med rep tänkte jag) :)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 5 2012 03:32pm
C&J upp till 90, kroppen stämde inte alls idag (failade 2 vändningar på 90 wat da fuck)
Frontböj 6st 2'or mellan 90-105kg
Rack jerk 60-80kg
Knäböj 4st 5'or på 100/120/120/130.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1487488489490491820Next
Add Reply New Topic New Poll