d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1487848794880488148825001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 18 2013 04:02pm
Quote (Svartermetalisk @ 18 Oct 2013 23:53)
Jag har på papper från legitimerad läkare att jag har ADHD men hela swesub lyckas endå ha mer ADHD än jag

fascinerande grejjer


Jag har haft koncentrationsstörningar hela livet, träning har gjort det så sjuk mycket bättre dock.
Tror nästan alkohol har lugnat ned det lite med, dödat så mycket hjärnceller att de som finns kvar måste samarbeta mot gemensamma mål

This post was edited by PlaaD on Oct 18 2013 04:02pm
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 18 2013 04:05pm
Quote (Svartermetalisk @ Oct 18 2013 10:43pm)
Det där låter helt sjukt


Haha inte 100% sanning utan överdriver också.

Men jag tycker det är fruktansvärt tråkigt att vara ute och gå iaf, blir lätt uttråkad när jag gör det.
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
Oct 18 2013 04:15pm
Quote (Teposen @ 18 Oct 2013 23:23)
Vilka tankar filosoferar du om när du är ute och går i 3h?

Jag klarar knappt av att gå till affären (5-8min) utan att bli förbannad för jag tycker det är så tråkigt att gå..


Gick med en polare, ungefär en halvtimme gick åt att argumentera om vilken som vore den bästa superhjältekraften att ha i vardagen samt vem som skulle vinna en fight; Yoda eller Stålmannen
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 18 2013 04:16pm
Quote (SCXiao @ Oct 18 2013 11:15pm)
Gick med en polare, ungefär en halvtimme gick åt att argumentera om vilken som vore den bästa superhjältekraften att ha i vardagen samt vem som skulle vinna en fight; Yoda eller Stålmannen


Jaha, då kan jag förstå att tiden rinner iväg :P
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
Oct 18 2013 04:17pm
Quote (Teposen @ 19 Oct 2013 00:16)
Jaha, då kan jag förstå att tiden rinner iväg :P


När man diskuterar så viktiga saker ja :D


Anyway vad var det för nåt som Plaad postade som blev deleted? :O
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 18 2013 04:32pm
Quote (PlaaD @ Oct 19 2013 12:02am)
Jag har haft koncentrationsstörningar hela livet, träning har gjort det så sjuk mycket bättre dock.
Tror nästan alkohol har lugnat ned det lite med, dödat så mycket hjärnceller att de som finns kvar måste samarbeta mot gemensamma mål


hahahahaha

Whatever works :hail:

Quote (SCXiao @ Oct 19 2013 12:17am)
När man diskuterar så viktiga saker ja :D


Anyway vad var det för nåt som Plaad postade som blev deleted? :O


Gissniningvis något med en penis

This post was edited by Svartermetalisk on Oct 18 2013 04:32pm
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 18 2013 04:33pm
Haha, jag lirar ju gta 5 online, med brorsan. Brorsan brukar lira med en kille från sitt fotbollslag, och man lirar med kompisarnas kompisar, det blir ju så.

Vi har kommit fram till att man blir rikast i spelet genom att raca, så vi gör det ganska mycket och pengarna flödar.

Brorsans kompis är en jävel på att raca, så i ren självbevarelsedrift tacklar man honom i början av racen för att kunna vinna, och han har ett jäävla temperament och blir arg!
Grejen är den att jag har lärt känna en snubbe online, som har gjort det till sitt livsuppdrag att förstöra för den här killen, så när han är med vägrar brorsans kompis att vara med oss nu.

Så jävla roligt :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 18 2013 04:35pm
Quote (Fil @ Oct 19 2013 12:33am)
Haha, jag lirar ju gta 5 online, med brorsan. Brorsan brukar lira med en kille från sitt fotbollslag, och man lirar med kompisarnas kompisar, det blir ju så.

Vi har kommit fram till att man blir rikast i spelet genom att raca, så vi gör det ganska mycket och pengarna flödar.

Brorsans kompis är en jävel på att raca, så i ren självbevarelsedrift tacklar man honom i början av racen för att kunna vinna, och han har ett jäävla temperament och blir arg!
Grejen är den att jag har lärt känna en snubbe online, som har gjort det till sitt livsuppdrag att förstöra för den här killen, så när han är med vägrar brorsans kompis att vara med oss nu.

Så jävla roligt :D


Mad intriger :D

Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 18 2013 05:18pm
Quote (SCXiao @ 18 Oct 2013 22:07)
Wat

När postade han någonsin något ens lite vettigt?


That!
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Oct 18 2013 05:40pm
Quote (Makta @ Oct 19 2013 12:18am)
That!


1+
Go Back To Svenska Topic List
Prev1487848794880488148825001Next
Closed New Topic New Poll