Haha, jag lirar ju gta 5 online, med brorsan. Brorsan brukar lira med en kille från sitt fotbollslag, och man lirar med kompisarnas kompisar, det blir ju så.
Vi har kommit fram till att man blir rikast i spelet genom att raca, så vi gör det ganska mycket och pengarna flödar.
Brorsans kompis är en jävel på att raca, så i ren självbevarelsedrift tacklar man honom i början av racen för att kunna vinna, och han har ett jäävla temperament och blir arg!
Grejen är den att jag har lärt känna en snubbe online, som har gjort det till sitt livsuppdrag att förstöra för den här killen, så när han är med vägrar brorsans kompis att vara med oss nu.
Så jävla roligt
