d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1487748784879488048815001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 18 2013 03:06pm
Quote (ownyaah @ Oct 18 2013 11:02pm)
inte minsann är du en tuff grabb


Jag börjar tro att ditt konto ägs av två personer för dina posts är antingen jävligt vettiga och välforumelerade eller 12åring med ADHD

Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,229.77
Oct 18 2013 03:07pm
Quote (Svartermetalisk @ 18 Oct 2013 23:06)
Jag börjar tro att ditt konto ägs av två personer för dina posts är antingen jävligt vettiga och välforumelerade eller 12åring med ADHD


Wat

När postade han någonsin något ens lite vettigt?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 18 2013 03:07pm
Quote (SCXiao @ Oct 18 2013 11:07pm)
Wat

När postade han någonsin något ens lite vettigt?


Sc2 forumet

när han vill har han bättre engelska än jag

Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,229.77
Oct 18 2013 03:16pm
Quote (Svartermetalisk @ 18 Oct 2013 23:07)
Sc2 forumet

när han vill har han bättre engelska än jag


Det var som fan, xpd som lurkar maybe? Han om någon kan ju gå från jävligt vettig till p12 på två röda :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 18 2013 03:17pm
Quote (SCXiao @ Oct 18 2013 11:16pm)
Det var som fan, xpd som lurkar maybe? Han om någon kan ju gå från jävligt vettig till p12 på två röda :D


xpd var sjukt omogen ibland helt rätt men han var alltid grammar-nazi, även när han drog bajsskämt :D
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 18 2013 03:23pm
Quote (SCXiao @ Oct 18 2013 10:04pm)
Varit ute och promenerat i tre timmar ungefär, länge sen det var såhär skönt att lägga sig under täcket

#nykterfredag
#promenad
#skog
#fullmåne
#swag


Vilka tankar filosoferar du om när du är ute och går i 3h?

Jag klarar knappt av att gå till affären (5-8min) utan att bli förbannad för jag tycker det är så tråkigt att gå..
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 18 2013 03:39pm
Quote (Teposen @ 18 Oct 2013 23:23)
Vilka tankar filosoferar du om när du är ute och går i 3h?

Jag klarar knappt av att gå till affären (5-8min) utan att bli förbannad för jag tycker det är så tråkigt att gå..


Han stod och onanerade utanför en tjejs fönster
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 18 2013 03:43pm
Quote (Teposen @ Oct 18 2013 11:23pm)
Vilka tankar filosoferar du om när du är ute och går i 3h?

Jag klarar knappt av att gå till affären (5-8min) utan att bli förbannad för jag tycker det är så tråkigt att gå..


Det där låter helt sjukt
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 18 2013 03:47pm
Tenta imorgon vid 09, började plugga lite smått nu.
Min koncentrationsförmåga måste vinna någon form av pris, sitter och läser anteckningar på datorn, tycker det är tråkigt och börjar istället läsa i ett av handoutsen om samma sak.
2min senare tycker jag det är trist och läser anteckningar i boken istället.

Inser nu att jag egentligen inte läst något direkt utan mer suttit och glott på samma sak...

Aja får hoppas att jag kommer ihåg allt från föreläsningarna och det jag skrivit sen tidigare.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 18 2013 03:53pm
Quote (Teposen @ Oct 18 2013 11:23pm)
Vilka tankar filosoferar du om när du är ute och går i 3h?

Jag klarar knappt av att gå till affären (5-8min) utan att bli förbannad för jag tycker det är så tråkigt att gå..


Quote (PlaaD @ Oct 18 2013 11:47pm)
Tenta imorgon vid 09, började plugga lite smått nu.
Min koncentrationsförmåga måste vinna någon form av pris, sitter och läser anteckningar på datorn, tycker det är tråkigt och börjar istället läsa i ett av handoutsen om samma sak.
2min senare tycker jag det är trist och läser anteckningar i boken istället.

Inser nu att jag egentligen inte läst något direkt utan mer suttit och glott på samma sak...

Aja får hoppas att jag kommer ihåg allt från föreläsningarna och det jag skrivit sen tidigare.


Jag har på papper från legitimerad läkare att jag har ADHD men hela swesub lyckas endå ha mer ADHD än jag

fascinerande grejjer

Go Back To Svenska Topic List
Prev1487748784879488048815001Next
Closed New Topic New Poll