Quote (Teposen @ Oct 18 2013 11:23pm)
Vilka tankar filosoferar du om när du är ute och går i 3h?
Jag klarar knappt av att gå till affären (5-8min) utan att bli förbannad för jag tycker det är så tråkigt att gå..
Quote (PlaaD @ Oct 18 2013 11:47pm)
Tenta imorgon vid 09, började plugga lite smått nu.
Min koncentrationsförmåga måste vinna någon form av pris, sitter och läser anteckningar på datorn, tycker det är tråkigt och börjar istället läsa i ett av handoutsen om samma sak.
2min senare tycker jag det är trist och läser anteckningar i boken istället.
Inser nu att jag egentligen inte läst något direkt utan mer suttit och glott på samma sak...
Aja får hoppas att jag kommer ihåg allt från föreläsningarna och det jag skrivit sen tidigare.
Jag har på papper från legitimerad läkare att jag har ADHD men hela swesub lyckas endå ha mer ADHD än jag
fascinerande grejjer