d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1487648774878487948805001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 18 2013 01:41pm
Quote (Simon @ Oct 18 2013 06:43pm)
makaroner och köttbullar till middag, åt makaroner och falukorv till lunch #fredagsmyyyys


Låter ungefär som den kosten jag brukar förtära om dagarna.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 18 2013 01:41pm
Quote (berhemuli @ Oct 18 2013 09:20pm)
Såja blir bara värre.  Tappat rösten nu. Spytt ettpar gånger,  migrän,  kraftigt förkyld. . Feber o shit. O ska jobba inatt.. kan ju inte ringa in heller utan röst. Dom hör knappt någonting i vanliga fall.


Värdelöst :(

Du får kämpa kämpa

och gnälla av dig i chatten om det blir för värdelöst!

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 18 2013 01:44pm
Quote (Svartermetalisk @ 18 Oct 2013 21:41)
Värdelöst :(

Du får kämpa kämpa

och gnälla av dig i chatten om det blir för värdelöst!


Farsan ska testa o ringa in o ge min info. . Jobbar ju ändå åt samma företag. Kanske går. Får se annars helvetes natt inför.
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 18 2013 02:06pm
Quote (eviilution @ 18 Oct 2013 16:30)
Vad är det för färg på inredningen? Grå eller är det svart fast ljuset fuckar upp?

http://fuskbugg.se/dl/jSK6bL/pix.ridesafely.com.jpg

Sen undrar jag där vid växelspaken så finns det en stor knapp under sen en liten till höger, på vänster sidan är det en knapp där eller är det bara någon "skugga" man ser?

e: hopp bilden visas inte :S länkar då.

http://fuskbugg.se/dl/jSK6bL/pix.ridesafely.com.jpg


bump fifan.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 18 2013 02:08pm
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 18 2013 02:20pm
Quote (Svartermetalisk @ 18 Oct 2013 22:08)
http://i41.tinypic.com/2yybmua.png


hahah
Oct 18 2013 02:25pm
Inappropriate Post Content
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 18 2013 02:26pm
Quote (Simon @ Oct 18 2013 10:20pm)
hahah


Den är sjukt old, jag har sett den hur många gånger som helst men varje gång någon postar den garvar jag endå sönder

"... so you can by yourself a snickers" så jävla hård snubbe :Rofl:



Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Oct 18 2013 03:02pm
Quote (Svartermetalisk @ Oct 18 2013 09:26pm)
Den är sjukt old, jag har sett den hur många gånger som helst men varje gång någon postar den garvar jag endå sönder

"... so you can by yourself a snickers" så jävla hård snubbe :Rofl:


inte minsann är du en tuff grabb
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Oct 18 2013 03:04pm
Varit ute och promenerat i tre timmar ungefär, länge sen det var såhär skönt att lägga sig under täcket

#nykterfredag
#promenad
#skog
#fullmåne
#swag
Go Back To Svenska Topic List
Prev1487648774878487948805001Next
Closed New Topic New Poll