Quote (berhemuli @ Oct 18 2013 09:20pm)
Såja blir bara värre. Tappat rösten nu. Spytt ettpar gånger, migrän, kraftigt förkyld. . Feber o shit. O ska jobba inatt.. kan ju inte ringa in heller utan röst. Dom hör knappt någonting i vanliga fall.
Värdelöst

Du får kämpa kämpa
och gnälla av dig i chatten om det blir för värdelöst!