d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1487448754876487748785001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 18 2013 10:30am
Vad är det för färg på inredningen? Grå eller är det svart fast ljuset fuckar upp?



Sen undrar jag där vid växelspaken så finns det en stor knapp under sen en liten till höger, på vänster sidan är det en knapp där eller är det bara någon "skugga" man ser?

e: hopp bilden visas inte :S länkar då.

http://fuskbugg.se/dl/jSK6bL/pix.ridesafely.com.jpg

This post was edited by eviilution on Oct 18 2013 10:30am
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Oct 18 2013 10:31am
Quote (generalet @ 18 Oct 2013 18:24)
Du har ingen bil och du super inte upp pengarna


nu kostar inte bil multum
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 18 2013 10:54am
Quote (Svartermetalisk @ 18 Oct 2013 16:52)
Jag har typ 5 lax på lönekontot och min lön är en bra bit under riksgenomsnittet

Fattar inte vad folk som tjänar mycket mer än jag gör med alla sina pengar


Lol l2cash.

70k+ kvar och är student.

Får jag pris nu?
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 18 2013 10:54am
Quote (SCXiao @ Oct 18 2013 12:47pm)


lol nice, fan va du nötar :LOL:
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 18 2013 10:55am
Quote (Fest @ Oct 18 2013 03:45pm)
500kronor och en näst intill tom biltank, helgen fylld med planer, när man tänker efter så undrar man
vart i helvete man gör av 18 000kr på mindre än en månad


lol cooling

E: Dat dubbelpost. Måste väl tillägga något.

Klarat ut Sleeping Dogs nyss, har haft det på datorn länge men aldrig spelat några längre sträckor.

Råkade ta bort mitt sparade spel på AC3, vart rätt självmordsbenägen efter det, eftersom jag har lagt in rätt många timmar på det.

Fuck life bb cu

This post was edited by Teposen on Oct 18 2013 10:57am
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
Oct 18 2013 11:00am
Quote (ChingeR @ 18 Oct 2013 17:52)
Så det var ni som snodde mitt moppedäck :angry:


sry!
men du kan få tebax de nu, men du får komma och hämta de själv ;>
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 18 2013 11:04am
Quote (PlaaD @ Oct 18 2013 06:54pm)
Lol l2cash.

70k+ kvar och är student.

Får jag pris nu?


Jag har givetvis mer än 5 på sparkontot, det jag snackar om är det som jag har kvar från septemberlönen

Varför jag drar upp detta är för att jag tycker det är märkligt hur många av våra kunder som faktiskt inte har råd att impulsköpa grejjer som kostar en hundring en vecka innan lön

Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 18 2013 11:07am
Quote (Svartermetalisk @ 18 Oct 2013 19:04)
Jag har givetvis mer än 5 på sparkontot, det jag snackar om är det som jag har kvar från septemberlönen

Varför jag drar upp detta är för att jag tycker det är märkligt hur många av våra kunder som faktiskt inte har råd att impulsköpa grejjer som kostar en hundring en vecka innan lön


Många är bara rent av slösiga, sen finns de dom som små köper en jävla massa hela tiden, och de blir mycket pengar i längden.

Sen finns det ju folk som faktiskt har de DÅLIGT ställt ekonomiskt utan att slösa bort pengar på onödiga saker.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 18 2013 11:11am
Quote (Svartermetalisk @ 18 Oct 2013 19:04)
Jag har givetvis mer än 5 på sparkontot, det jag snackar om är det som jag har kvar från septemberlönen

Varför jag drar upp detta är för att jag tycker det är märkligt hur många av våra kunder som faktiskt inte har råd att impulsköpa grejjer som kostar en hundring en vecka innan lön


Ah tack för det...
Är så van att ha polare med seriöst 1000kr på sparkontot så blir inte förvånad av sådana siffror ^^

Mjo det känns lite weird, jag handlade seriöst godis & chips för 200kr idag, snickers/mars/twix godis för 39kr/kg, köpte rätt mycket då det brukar kosta 79 :)
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Oct 18 2013 11:13am
Jag får inte ha något sparkonto :cry:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1487448754876487748785001Next
Closed New Topic New Poll