Quote (Svartermetalisk @ 18 Oct 2013 16:52)
Jag har typ 5 lax på lönekontot och min lön är en bra bit under riksgenomsnittet
Fattar inte vad folk som tjänar mycket mer än jag gör med alla sina pengar
mer cash, mer utgifter.
bil, service på bil, försäkring på bil, bensin, parkering, större lägenhet, mer mat ute....