d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1487348744875487648775001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Oct 18 2013 09:04am
Quote (Svartermetalisk @ 18 Oct 2013 16:52)
Jag har typ 5 lax på lönekontot och min lön är en bra bit under riksgenomsnittet

Fattar inte vad folk som tjänar mycket mer än jag gör med alla sina pengar


mer cash, mer utgifter.

bil, service på bil, försäkring på bil, bensin, parkering, större lägenhet, mer mat ute....
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 18 2013 09:12am
Quote (c00kie_m0nster @ Oct 18 2013 05:04pm)
mer cash, mer utgifter.

bil, service på bil, försäkring på bil, bensin, parkering, större lägenhet, mer mat ute....


Ligger väl något i det i guess
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 18 2013 09:33am
Quote (c00kie_m0nster @ Oct 18 2013 05:04pm)
mer cash, mer utgifter.

bil, service på bil, försäkring på bil, bensin, parkering, större lägenhet, mer mat ute....


fg fg fg
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 18 2013 09:35am
Quote (umade @ 18 Oct 2013 17:33)
fg fg fg


np
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
Oct 18 2013 09:42am
A day at the office
Skvadronsfys med "CBRN skydd" ( vanliga hederliga regnkläder xD ) + skyddmask. Var riktigt roligt pass! Men ack så svårt att andas xD

Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 18 2013 09:52am
Quote (n1ghtm4r3 @ 18 Oct 2013 17:42)
A day at the office
Skvadronsfys med "CBRN skydd" ( vanliga hederliga regnkläder xD ) + skyddmask. Var riktigt roligt pass! Men ack så svårt att andas xD

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1382352_10201714057146950_1356833300_n.jpg


Så det var ni som snodde mitt moppedäck :angry:

This post was edited by ChingeR on Oct 18 2013 09:53am
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 18 2013 10:12am
jag är en idiot
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Oct 18 2013 10:22am
Quote (Simon @ 18 Oct 2013 18:12)
jag är en idiot


but why?
Member
Posts: 6,580
Joined: Sep 29 2013
Gold: 150.00
Oct 18 2013 10:22am
Quote (Simon @ Oct 18 2013 05:12pm)
jag är en idiot


Med den inställning, så :mellow:
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 18 2013 10:24am
Quote (Svartermetalisk @ 18 Oct 2013 16:52)
Jag har typ 5 lax på lönekontot och min lön är en bra bit under riksgenomsnittet

Fattar inte vad folk som tjänar mycket mer än jag gör med alla sina pengar


Du har ingen bil och du super inte upp pengarna
Go Back To Svenska Topic List
Prev1487348744875487648775001Next
Closed New Topic New Poll