d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1487248734874487548765001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 18 2013 08:38am
Quote (Svartermetalisk @ 18 Oct 2013 15:34)
BOOORING

en vecka innan lön, ingen handlar ett skit

fattar inte hur folk kan ha så lite pengar


sitter på 269kr så här lagom innan lön.

måste tanka bilen nästa månad = ~1200kr, hyra 3 lax, mat 1.5-2 lax, div. godis/leksaker/elektronik 1k, div. annat x lax

blir slitigt, får ut ~9800
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 18 2013 08:41am
sj har man 700kr atm, längtar verkligen till lönen atm
Member
Posts: 871
Joined: Dec 25 2005
Gold: Locked
Oct 18 2013 08:45am

500kronor och en näst intill tom biltank, helgen fylld med planer, när man tänker efter så undrar man
vart i helvete man gör av 18 000kr på mindre än en månad
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Oct 18 2013 08:45am
pank som en kyrkråtta och ska balansera en dubbel hyra på 4100 extra och tandläkaren nästa månad (och har endast csn just nu) FUN FUN FUN FUN

This post was edited by Malmy on Oct 18 2013 08:46am
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Oct 18 2013 08:47am
Quote (Malmy @ Oct 18 2013 03:45pm)
pank som en kyrkråtta och ska balansera en dubbel hyra på 4100 extra och tandläkaren nästa månad (och har endast csn just nu) FUN FUN FUN FUN


looking forward to the weekend :)
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 18 2013 08:52am
man måste hustla
jag har 600kr och inget speciellt jag lär köpa innan 25e. fett rik yo
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 18 2013 08:52am
Jag har typ 5 lax på lönekontot och min lön är en bra bit under riksgenomsnittet

Fattar inte vad folk som tjänar mycket mer än jag gör med alla sina pengar
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Oct 18 2013 09:02am
Quote (Malmy @ Oct 18 2013 02:45pm)
pank som en kyrkråtta och ska balansera en dubbel hyra på 4100 extra och tandläkaren nästa månad (och har endast csn just nu) FUN FUN FUN FUN


Du e medi, du kan tjäna fg o sälja för pengar :D
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Oct 18 2013 09:02am
Quote (Svartermetalisk @ 18 Oct 2013 16:52)
Jag har typ 5 lax på lönekontot och min lön är en bra bit under riksgenomsnittet

Fattar inte vad folk som tjänar mycket mer än jag gör med alla sina pengar


Många unga kan inte hantera pengar....true story
Member
Posts: 871
Joined: Dec 25 2005
Gold: Locked
Oct 18 2013 09:04am
Quote (Svartermetalisk @ Oct 18 2013 02:52pm)
Jag har typ 5 lax på lönekontot och min lön är en bra bit under riksgenomsnittet

Fattar inte vad folk som tjänar mycket mer än jag gör med alla sina pengar


kungar i baren
Go Back To Svenska Topic List
Prev1487248734874487548765001Next
Closed New Topic New Poll