d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1487148724873487448755001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Oct 18 2013 07:21am
Quote (Simon @ Oct 18 2013 10:28am)
skrev precis till tjejen jag träffat en del på sistonde och ställde in ikväll och sa att jag tvekar och tyckte det känns stelt på nåt vis :I
pallar'nt

http://www.youtube.com/watch?v=N-olZBGHVPU


Hon vill ha tillbaka dig men ska du ge efter? Känner du inget för henne bör du lägga benen på ryggen o ge dig av. Det blir bara värre o vara kompis med en tjej som verkligen vill ha dig om du inte vill, liksom hon kommer försöka med knep & knåp för att du ska ta tillbaks henne.
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 18 2013 07:34am
Quote (ankiie @ 18 Oct 2013 15:21)
Hon vill ha tillbaka dig men ska du ge efter? Känner du inget för henne bör du lägga benen på ryggen o ge dig av. Det blir bara värre o vara kompis med en tjej som verkligen vill ha dig om du inte vill, liksom hon kommer försöka med knep & knåp för att du ska ta tillbaks henne.


fast det här är inte mitt ex, det är en annan.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 18 2013 07:34am
BOOORING

en vecka innan lön, ingen handlar ett skit

fattar inte hur folk kan ha så lite pengar

Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Oct 18 2013 07:49am
Quote (Svartermetalisk @ 18 Oct 2013 15:34)
BOOORING

en vecka innan lön, ingen handlar ett skit

fattar inte hur folk kan ha så lite pengar


Spela Pokémon vetja :D



Firegymmet kommer bli roligt.. :zzz:

Hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe



This post was edited by SCXiao on Oct 18 2013 07:52am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 18 2013 07:57am
Quote (SCXiao @ Oct 18 2013 03:49pm)
Spela Pokémon vetja :D



Firegymmet kommer bli roligt.. :zzz:

Hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe

http://i.imgur.com/v99Tdgz.png


På jobbet?

Har inga problem med att underhålla mig själv hemma :D

toplel image
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Oct 18 2013 07:59am
Quote (Svartermetalisk @ 18 Oct 2013 15:57)
På jobbet?

Har inga problem med att underhålla mig själv hemma :D

toplel image


Ja, har du tid att sitta på jsp så har du tid att plugga spela pokémon!

Eller göra en LS comeback? :D

This post was edited by SCXiao on Oct 18 2013 07:59am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 18 2013 08:04am
Quote (SCXiao @ Oct 18 2013 03:59pm)
Ja, har du tid att sitta på jsp så har du tid att plugga spela pokémon!

Eller göra en LS comeback? :D


Spela något går bort, måste kunna serva dom få stackarna som lyckas hitta hit :(

Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Oct 18 2013 08:17am
Quote (Svartermetalisk @ 18 Oct 2013 16:04)
Spela något går bort, måste kunna serva dom få stackarna som lyckas hitta hit :(


Spela något som går att pausa då :D





GGWP

Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 18 2013 08:18am
Quote (SCXiao @ Oct 18 2013 04:17pm)
Spela något som går att pausa då :D


http://i.imgur.com/Y2cjoyt.png


GGWP

http://i.imgur.com/mLIRoAl.png


Var inte du level 8 nyss? hur jävla fort går det att lira det där spelet? D:

e: Fan va 9gag suger, helt sjukt



This post was edited by Svartermetalisk on Oct 18 2013 08:18am
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Oct 18 2013 08:20am
Quote (Svartermetalisk @ 18 Oct 2013 16:18)
Var inte du level 8 nyss? hur jävla fort går det att lira det där spelet? D:

e: Fan va 9gag suger, helt sjukt


För fyra timmar sen :D spelar ju på emulator, kan ha speedhack :lol: enligt spelet har jag 28 timmar /played
Go Back To Svenska Topic List
Prev1487148724873487448755001Next
Closed New Topic New Poll