Quote (eviilution @ 4 Nov 2012 22:05)
Kanske kan vara värt att prova, i teorin känns det ju som att det blir jävligt isolerat.
Jo precis, men har en kompis som jag tycker går ned lite med knäna vid varje rep. Han vet väl inte bättre helt enkelt :=)
e: Värt att påpeka att jag gr förmodligen en jävla massa fel på saker när jag kör, är som sagt ganska ny. Vill inte sitta här och låta som jag är kung på gymmet för det är jag verkligen inte ^^
är du själv på gymmet?
finns ju alltid folk att fråga
helt fel kan du ju inte göra för du tränar ju alltid nån del, kanske inte den du tänkt dig

Quote (Fil @ 4 Nov 2012 22:06)
Näe precis. Man ska inte köra med vikter som man inte klarar av

Det är en sak att göra det lite på sista setet. Men gör man så hela tiden så är det värdelöst.
Förresten.. 70 kilo frivändning idag, det var inte ens tungt! Tredje gången jag körde det svartande det dock.. Börjar bli duktigt trött på att bli yr när jag tränar....
brukar bli yr på marklyft när jag får hjärnsläpp och står kvar med vikterna i luften
This post was edited by Intenso8 on Nov 4 2012 02:12pm