☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev
1
4868
4869
4870
4871
4872
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 624726
Replies: 50000
Track Topic
SCXiao
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,374.97
#48691
Oct 18 2013 04:09am
Challenge;
-Spela igenom Pokémon Red, döda Elite Four
-BARA använda Poison & Bug Pokémon i Combat
-Pickar Bulbasaur så att rival får Charmander
-Döper min char till Lis_Sis
This post was edited by SCXiao on Oct 18 2013 04:14am
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#48692
Oct 18 2013 04:14am
Jag har svarvat Red och SIlver 100%
Aka fångat samtliga pokemon inklusive Mew och Celibi
SCXiao
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,374.97
#48693
Oct 18 2013 04:16am
Quote (Svartermetalisk @ 18 Oct 2013 12:14)
Jag har svarvat Red och SIlver 100%
Aka fångat samtliga pokemon inklusive Mew och Celibi
Same med blue
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#48694
Oct 18 2013 04:19am
Quote (SCXiao @ Oct 18 2013 12:16pm)
Same med blue
#SWAG
#GETBITCHES
SCXiao
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,374.97
#48695
Oct 18 2013 04:20am
Quote (Svartermetalisk @ 18 Oct 2013 12:19)
#SWAG
#GETBITCHES
För att verkligen få bitches så slutade jag spela på Gameboy och började spela med spelkort istället
Sen insåg jag att bitches inte gillar pokémonnördar....
#FUCKBITCHES
#PLAYPOKÉMON
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#48696
Oct 18 2013 04:22am
Quote (SCXiao @ Oct 18 2013 12:20pm)
Sen insåg jag att bitches inte gillar
pokémon
nördar....
Detta var en tung upptäckt, jag repar mig fortfarande
SCXiao
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,374.97
#48697
Oct 18 2013 04:23am
Quote (Svartermetalisk @ 18 Oct 2013 12:22)
Detta var en tung upptäckt, jag repar mig fortfarande
Skillnaden på oss är ju att bitches gillar Kent så du har ändå halva inne
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#48698
Oct 18 2013 04:25am
Quote (SCXiao @ Oct 18 2013 12:23pm)
Skillnaden på oss är ju att bitches gillar Kent så du har ändå halva inne
#LISTENTOKENT
#FUCKBITCHES
Den enda jag känner som har mer kentskivor än jag är gift med en kentsamlare, lol
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#48699
Oct 18 2013 04:28am
skrev precis till tjejen jag träffat en del på sistonde och ställde in ikväll och sa att jag tvekar och tyckte det känns stelt på nåt vis :I
pallar'nt
This post was edited by Simon on Oct 18 2013 04:28am
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#48700
Oct 18 2013 04:31am
Quote (Simon @ Oct 18 2013 12:28pm)
skrev precis till tjejen jag träffat en del på sistonde och ställde in ikväll och sa att jag tvekar och tyckte det känns stelt på nåt vis :I
pallar'nt
http://www.youtube.com/watch?v=N-olZBGHVPU
#FUCKBITCHES
#GRÅTRUNKATILLGOSSIPGIRL
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
4868
4869
4870
4871
4872
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact