d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1486848694870487148725001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Oct 18 2013 04:09am
Challenge;

-Spela igenom Pokémon Red, döda Elite Four
-BARA använda Poison & Bug Pokémon i Combat
-Pickar Bulbasaur så att rival får Charmander
-Döper min char till Lis_Sis




This post was edited by SCXiao on Oct 18 2013 04:14am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 18 2013 04:14am
Jag har svarvat Red och SIlver 100% B)

Aka fångat samtliga pokemon inklusive Mew och Celibi
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Oct 18 2013 04:16am
Quote (Svartermetalisk @ 18 Oct 2013 12:14)
Jag har svarvat Red och SIlver 100% B)

Aka fångat samtliga pokemon inklusive Mew och Celibi


Same med blue B)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 18 2013 04:19am
Quote (SCXiao @ Oct 18 2013 12:16pm)
Same med blue B)


#SWAG
#GETBITCHES

Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Oct 18 2013 04:20am
Quote (Svartermetalisk @ 18 Oct 2013 12:19)
#SWAG
#GETBITCHES


För att verkligen få bitches så slutade jag spela på Gameboy och började spela med spelkort istället

Sen insåg jag att bitches inte gillar pokémonnördar....




#FUCKBITCHES
#PLAYPOKÉMON
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 18 2013 04:22am
Quote (SCXiao @ Oct 18 2013 12:20pm)
Sen insåg jag att bitches inte gillar pokémonnördar....


Detta var en tung upptäckt, jag repar mig fortfarande

Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Oct 18 2013 04:23am
Quote (Svartermetalisk @ 18 Oct 2013 12:22)
Detta var en tung upptäckt, jag repar mig fortfarande


Skillnaden på oss är ju att bitches gillar Kent så du har ändå halva inne :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 18 2013 04:25am
Quote (SCXiao @ Oct 18 2013 12:23pm)
Skillnaden på oss är ju att bitches gillar Kent så du har ändå halva inne :D


B)

#LISTENTOKENT
#FUCKBITCHES

Den enda jag känner som har mer kentskivor än jag är gift med en kentsamlare, lol
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 18 2013 04:28am
skrev precis till tjejen jag träffat en del på sistonde och ställde in ikväll och sa att jag tvekar och tyckte det känns stelt på nåt vis :I
pallar'nt



This post was edited by Simon on Oct 18 2013 04:28am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 18 2013 04:31am
Quote (Simon @ Oct 18 2013 12:28pm)
skrev precis till tjejen jag träffat en del på sistonde och ställde in ikväll och sa att jag tvekar och tyckte det känns stelt på nåt vis :I
pallar'nt

http://www.youtube.com/watch?v=N-olZBGHVPU


#FUCKBITCHES
#GRÅTRUNKATILLGOSSIPGIRL
Go Back To Svenska Topic List
Prev1486848694870487148725001Next
Closed New Topic New Poll