d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1485486487488489820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 2 2012 08:00am
Loggar allt på Kollozeum nu istället, orkar inte ha 2st ställen att ha allt på.
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=191267
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Nov 3 2012 01:10am
Quote (PlaaD @ Nov 2 2012 02:00pm)
Loggar allt på Kollozeum nu istället, orkar inte ha 2st ställen att ha allt på.
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=191267



ska börja med benböj med viktstång nu, kan du göra en "benböj för noobs" video? :)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 3 2012 04:02am
Quote (ankiie @ 3 Nov 2012 09:10)
ska börja med benböj med viktstång nu, kan du göra en "benböj för noobs" video? :)


Vaddå? Har du aldrig kört böj med vanlig skivstång? :mellow:

Vilken typ ska du köra?
Highbar eller lowbar?
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Nov 3 2012 04:12am
Quote (PlaaD @ 3 Nov 2012 12:02)
Vaddå? Har du aldrig kört böj med vanlig skivstång?  :mellow:

Vilken typ ska du köra?
Highbar eller lowbar?


gillar inte highbar tycker inte vinkeln på böjen blir lika som vid låg
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Nov 3 2012 06:56am
Quote (PlaaD @ Nov 3 2012 10:02am)
Vaddå? Har du aldrig kört böj med vanlig skivstång?  :mellow:

Vilken typ ska du köra?
Highbar eller lowbar?



precis, en instruktionsvideo skulle va bra :blush:
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 3 2012 07:16am
Quote (Intenso8 @ 3 Nov 2012 11:12)
gillar inte highbar tycker inte vinkeln på böjen blir lika som vid låg


med highbar kommer du ju djupare än vid lowbar?
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Nov 4 2012 01:44pm
gg

om en-två gånger kan jag börja träna på 14kg för kanonerna! körde 1.5set på 14kg idag och det funka fint :)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 4 2012 01:46pm
Quote (eviilution @ 4 Nov 2012 20:44)
gg

om en-två gånger kan jag börja träna på 14kg för kanonerna! körde 1.5set  på 14kg idag och det funka fint :)


wtf

"för kanonerna"

man får ju anta att du menar någon form av bicepscurl med hantel, men är det strikt isolerat eller inte? Hur många reps, set osv? ^^
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Nov 4 2012 01:51pm
Quote (Fil @ 4 Nov 2012 19:46)
wtf

"för kanonerna"

man får ju anta att du menar någon form av bicepscurl med hantel, men är det strikt isolerat eller inte? Hur många reps, set osv? ^^


kanonerna är dom ja.och förmodar att det andra också stämmer. Just nu tränar jag på 12 isolerat och inte isolerat. 14 har jag bara testat kört oisolerat. Brukar köra 3x 8-10, det varierar lite med om jag glömmer bort att räkna osv.

Har dock märkt att folk går ned vääldigt många kilo när dom kör isolerat mot att inte, vilket jag tycker är väldigt dåligt.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Nov 4 2012 01:52pm
Quote (eviilution @ 4 Nov 2012 21:44)
gg

om en-två gånger kan jag börja träna på 14kg för kanonerna! körde 1.5set  på 14kg idag och det funka fint :)


:thumbsup: kör med kabelmaskin med rakstång liggnades istället om du vill ha biceps
Go Back To Svenska Topic List
Prev1485486487488489820Next
Add Reply New Topic New Poll