Quote (Fil @ 4 Nov 2012 19:46)
wtf
"för kanonerna"
man får ju anta att du menar någon form av bicepscurl med hantel, men är det strikt isolerat eller inte? Hur många reps, set osv? ^^
kanonerna är dom ja.och förmodar att det andra också stämmer. Just nu tränar jag på 12 isolerat och inte isolerat. 14 har jag bara testat kört oisolerat. Brukar köra 3x 8-10, det varierar lite med om jag glömmer bort att räkna osv.
Har dock märkt att folk går ned vääldigt många kilo när dom kör isolerat mot att inte, vilket jag tycker är väldigt dåligt.