Quote (ChingeR @ 19 Jun 2010 18:03)
Tolkan@jsp han har typ gjort 50posts här

Men han e nab som fan, vi kan lira sen kanske?

inte dota isåfall

typ nå fun game o ja har lite problem o joina games ibland, kör du vanligt när du eller han hostar ? eller kör ni nå garena sak?
