Quote (TB4g @ Jun 19 2010 06:44pm)
Jag gillar signen men avataren skär sig lite

för signen ser man att någon har gjort något med den , men inte med avataren

orben är ball

Ty

Nja, ja vill ha avan så

Quote (R4mses @ Jun 19 2010 06:50pm)
man kan väl sudda bort så att de där cpet på signen inte har en grön plupp på vänstersidan?
Ja kan inte, inte så bra på ps. Men ska se vad ja kan göra åt det.
Spot healing brush fixxar nog det