Fyfasen vilket game...
Körde Solo Ranked och hamnade med fyra personer som gnällde så fort matchen startade. Jag blev helt enkelt förbannad efter att ha hamnat ytterligare ännu en gång med ett lag som ger upp efter 5 minuter.
Jag bestämmer mig för att strunta i Team Fights och endast försöka att farma och plocka kills när tillfället ges.
Varje fas = 10 minuter ungefärligt(Total 80 minuters game)
Fas 1: Vi ligger i underläge, Axe som är DC i 5 minuter och alla lanes har förloratFas 2: Efter mycket flame och feed medan jag farmar så lyckas vi vinna en team fight då jag är med
Fas 3: Det står nu lika och båda lagen strävar mot ett end game och suttar efter barracks.Fas 4: Det andra laget lyckas vända, trots att vi (jag) hade ett stort flyt.
Fas 5: Vi är i underläge och jag bestämmer mig för att kasta ut Black King Bar och köra på med Divine RapierFas 6: Vi vänder en Team Fight och jag lyckas få 7 kills vid vår bas, som har barracker nere (Buybacks + Travel Boots på Enemies)
Fas 7: Vi lyckas få ner Mid, men jag lyckas dö och de får tag i min Divine Rapier och jag inser att det inte finns en chans i helvetet att vi vinner nu, så jag skriver GG.Fas 8: Bestämmer mig för att köpa en ny Divine Rapier och bara köra på i Mid. Vi lyckas få ner 2-3 personer och jag + Razor kör på mot mid. Vår ancient är helt öppen med men vi lyckas vinna.
Jag vill inte på något sätt skryta, men denna matchen var en otrolig upplevelse för mig.
Att på egen hand, picka en Hard-Carry, förlora sin lane på grund av sådan stor harass men ÄNDÅ fortsätta att farma, farma och farma och aldrig ge upp och sedan vinna ett game som man tror är förlorat gång på gång, är så jävla härligt.
Speciellt när man kör Ranked, Solo och har ett lag av fyra individer som uppför sig som ungar.
Här är en screenshot:
http://i.imgur.com/ysXB7ov.jpgHa det gott grabbar!