Quote (PlaaD @ Nov 1 2012 04:53pm)
Va?
190 i squat böj?
140 i vanlig böj?
Vafan är squat böj för något? Som att skriva bench bänk
Fast ändå inte, smithen funkar ju mer som en maskin då den är låst till en bana.
Wops skrev fel, menar iaf att Smith böj är MYCKET enklare än Fria A2G böj..
Smith böj tycker jag är mer likt benpress än böj egentligen...
Quote (Ost @ Nov 1 2012 05:45pm)
Har också testat squats i smith, det är ju fan 10 gånger lättare xD
Skit smith-maskin, yyysch!
1+
Quote (ankiie @ Nov 1 2012 04:48pm)
menar vi samma sak nu? bara undrar. Det är ju fria vikter på smith maskinen.
I smithen sitter stången fast och går ju bara i en bana och då behöver man inte tänka på balansen över huvudtaget,, man behöver bara pressa