Tävlingen gick sådär kan man väl säga.
Vikterna blev inte riktigt som tänkt

Knäböj - uppvärmning
50 - 10x1
90 - 6x1
110 - 5x1
120 - 3x1
130 - Godkänt
145 - Godkänt
155 - No Lift
Skulle kört 150 istället.
Marklyft - uppvärmning
50 - 10x1
90 - 6x1
110 - 3x1
130 - 3x1
150 - 3x1
160 - 1x1
170 - Godkänt
185 - Godkänt - PB
195 - No Lift, hade kunnat få upp den om jag hitchade fast om jag gjorde det= No lift. Fastnade i quadsen också vilket inte hjälpte...
Tror de tyngsta totalen va 675: 240/155/280
Högsta böjen 240(kan vart 250), högsta bänken 185 & högsta marken 280.
Fanns dock 2-3st som va goda för 260 i böj och nära på 300 i mark.
This post was edited by PlaaD on Oct 27 2012 07:44am