hände en sjuk sak på krogen igår, var så jävla weird
det var inte så myket folk, så när jag och polarn satt i baren såg jag hur någon jävla dåre SLÄPAR på en thaibrud mot toaletten medan hon skriker "nej nej". jag kutar dit direkt och trycker upp han mot väggen och frågar vad fan han håller på med och ber polaren hämta vakt/bartender. när jag frågar vad han håller på med så säger han "jag ska våldta henne" och kollar mig i ögonen, jag säger att han är sjuk i huvudet och får kämpa för att inte spöa ner killen totalt. han såg verkligen ut som en psykopat haha. en bartender kommer och det blir ett jävla kaos där inne, dom snackar en del med oss och en del med thaibruden och snubben som skulle våldta henne. en bartender säger att dom brukar vara där och hålla på så, nån fetisch eller nåt. fett obehagligt täntke jag och undrar vad som hade hänt om någon mer aggressiv hade fått tag i snubben :/
Quote (Svartermetalisk @ 10 Oct 2013 17:52)
LOL
Hade jag haft såna där clowner på facebook hade jag garanterat varit inne oftare
4 / 5 toasters
ja men jag blir inte förvånad om den där tjejen faktiskt gör det. riktigt pillerpsyko som sitter på behandling