d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1481482483484485820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 26 2012 10:36am
marklyft

10x1 60kg
8x3 80kg
5x2 100kg
3x2 120kg
1x2 140kg

bröstpress

10x5 52kg

This post was edited by Intenso8 on Oct 26 2012 10:36am
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Oct 26 2012 10:51am
Axlar idag, arnoldpress, reverse flyes och shrugs :)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 26 2012 02:56pm
Ska köra tävling imorgon, ingen riktig SL tävling men tillräckligt seriös ändå.
Dem som bor i Linköping kan ju gå till Gymbolaget Tannefors om dem vill.
Johannes Årsjö var ju domare förra året :lol:
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 26 2012 02:58pm
Quote (PlaaD @ 26 Oct 2012 22:56)
Ska köra tävling imorgon, ingen riktig SL tävling men tillräckligt seriös ändå.
Dem som bor i Linköping kan ju gå till Gymbolaget Tannefors om dem vill.
Johannes Årsjö var ju domare förra året  :lol:


Lycka till! :)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 26 2012 02:59pm
Quote (Fil @ 26 Oct 2012 22:58)
Lycka till! :)


Hade jag inte pajat handleden kunde jag nog kommit relativt bra till då man kör ranking efter Wilks.
Tror jag inte ens kör bänk imorrn nu.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 26 2012 03:01pm
Quote (PlaaD @ 26 Oct 2012 22:59)
Hade jag inte pajat handleden kunde jag nog kommit relativt bra till då man kör ranking efter Wilks.
Tror jag inte ens kör bänk imorrn nu.


Aj fan, så den spökar fortfarande? Du ska inte ens köra en bänk på 60 och få ihop ~400?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 26 2012 03:12pm
Quote (Fil @ 26 Oct 2012 23:01)
Aj fan, så den spökar fortfarande? Du ska inte ens köra en bänk på 60 och få ihop ~400?


Får se, beror på hur bra böjen går :lol:
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 26 2012 03:18pm
ni pojkar som tränar, om man har en konstant smärta mellan skulderbladen,(som 2 prickar bredvid ryggraden) vad är felet då? haft svin ont i 2-3 veckor och blir det inte bättre...

fått det efter väldigt många tunga lyft

Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 26 2012 04:52pm
Quote (Chefen @ 26 Oct 2012 23:18)
ni pojkar som tränar, om man har en konstant smärta mellan skulderbladen,(som 2 prickar bredvid ryggraden) vad är felet då? haft svin ont i 2-3 veckor och blir det inte bättre...

fått det efter väldigt många tunga lyft


must be aids!

/fake edit du har förmodligen lyft fel
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 26 2012 05:16pm
Quote (Intenso8 @ 26 Oct 2012 22:52)
must be aids!

/fake edit  du har förmodligen lyft fel



jobbade med markanläggning, så lyfte 3400 stenar som vägde 2,8 kg st dom första 3 dagarna. och gjorde liknande moment i 3 veckor (ikl helger) och efter de har jag fått svin ont...
Go Back To Svenska Topic List
Prev1481482483484485820Next
Add Reply New Topic New Poll