Quote (Chefen @ 26 Oct 2012 23:18)
ni pojkar som tränar, om man har en konstant smärta mellan skulderbladen,(som 2 prickar bredvid ryggraden) vad är felet då? haft svin ont i 2-3 veckor och blir det inte bättre...
fått det efter väldigt många tunga lyft
must be aids!
/fake edit du har förmodligen lyft fel