d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1480481482483484820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 25 2012 09:10am
Pushpress, ba testade maxa.
Skulle jag inte slagit i hakan hade 65 gått. Nu fick jag nöja mig med 60 :P

Sen gick träningen med 40 overhead press precis som vanligt..

Asnöjd! :)
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
Oct 25 2012 09:49am
Quote (Fil @ 25 Oct 2012 15:10)
Pushpress, ba testade maxa.
Skulle jag inte slagit i hakan hade 65 gått. Nu fick jag nöja mig med 60 :P

Sen gick träningen med 40 overhead press precis som vanligt..

Asnöjd! :)




tur det inte va din raka fina näsa du slog i :)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 25 2012 10:06am
Quote (AntonWinbladVonWalters @ 25 Oct 2012 17:49)
tur det inte va din raka fina näsa du slog i :)


hahaha du minns! ^^
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Oct 25 2012 11:14am
Quote (Kerzhakov @ 24 Oct 2012 22:07)
Vad gör du för mag träning?


Hängande omvänd crunch är awsome
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 25 2012 11:15am
Quote (Yllegarnet @ 25 Oct 2012 19:14)
Hängande omvänd crunch är awsome


Körde jag mycket under lumpen. Riktigt skön övning! =D
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Oct 25 2012 11:16am
Quote (Fil @ 25 Oct 2012 19:15)
Körde jag mycket under lumpen. Riktigt skön övning! =D


den är så jävla skön, både för sida och mitt på! :)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 25 2012 11:40am
Quote (Yllegarnet @ 25 Oct 2012 19:16)
den är så jävla skön, både för sida och mitt på! :)


Japp! Den tar verkligen!
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 26 2012 04:28am
Förresten - provade på rumänska dödslyft för första gången igår. Jävligt bra kompletterande övning. Baksida lår känns ju halvt bortglömd i övrigt! ^^
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
Oct 26 2012 04:47am
Quote (Kerzhakov @ 24 Oct 2012 22:14)
Ok, tycker i stort sätt allt tar/känns mer än denna jag gjorde idag, har du testat + vad tycker du?

http://www.fitnesscross.se/uploads/blog_attachments/originals/177652972b0a85c16717f9bc2815ccb5.jpeg


Quote (Fil @ 24 Oct 2012 22:19)
Den där övningen ger jag inte mycket för. Körde den förr när jag var femton bast på gymmet och då tog den bra..
ab wheel är fan så mycket bättre. Går att köra i olika svårighetsnivåer

http://www.youtube.com/watch?feature=player%5Fembedded&v=evW-gvAbJFQ

Där är bästa bästa magövningen om du frågar mig! :D


Tycker den där tar väldigt bra på mig. Beror väl på teknik och vikt kanske.
Jag går aldrig mer än 90 grader upp ( så jag är som en liggande stol typ ) och sen jobba korta snabba neråt.
Member
Posts: 5,574
Joined: Jul 1 2007
Gold: 1,156.23
Oct 26 2012 09:34am
Har inte gym tränat nu på en 10 veckor, så första passet idag, bröst!!
blev 5x5 på 100 i bänk, thats all fokz
Go Back To Svenska Topic List
Prev1480481482483484820Next
Add Reply New Topic New Poll