Quote (Kerzhakov @ 24 Oct 2012 22:14)
Ok, tycker i stort sätt allt tar/känns mer än denna jag gjorde idag, har du testat + vad tycker du?
http://www.fitnesscross.se/uploads/blog_attachments/originals/177652972b0a85c16717f9bc2815ccb5.jpeg
Quote (Fil @ 24 Oct 2012 22:19)
Tycker den där tar väldigt bra på mig. Beror väl på teknik och vikt kanske.
Jag går aldrig mer än 90 grader upp ( så jag är som en liggande stol typ ) och sen jobba korta snabba neråt.