d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev1480748084809481048115002Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 35,768
Joined: Feb 11 2007
Gold: 141.20
Jun 18 2010 12:14am
Quote (Emil @ Jun 18 2010 06:05am)
nejdå, med rätt teknik känns det inte ens :) ah samma här, det känns lite som en somrig öl.. har inte druckit en enda i vinter/vår vad jag kan minnas faktiskt! haha jag bangar på shottandet dock, annars är det jag som vaknar på en gul gummimadrass :lol: då skall jag nog köpa en sådan, gillar jag det inte kan jag ju ge bort flaskan helt enkelt för det var ju inte så farligt dyrt :) ja jävlar du.. nu är det jag som går o hämtar en kall Lapin Kulta, 5.2% flaska!

såpass, men det gör jag senare då :) jag kollar på criminal minds samtidigt som jag dödar diabloclones på asia för hand (jävla laggrealm med 400-1000ms ping gör att boten inte fungerar  :wallbash: ) just nu.. samtidigt som jag skriver här då, multi-tasking ftw?  B)


Troligt! Måste göra ont varje gång! =) Absolut, jag var dock på fest med mexikanskt tema i typ februari/mars då blev det en hel del Corona men förutom det så har jag inte heller druckit några. Brukar oftast bli Norrlands för mig. Det tycker jag att du ska göra, kan ju vara det godaste du druckit!! :D Hah det gör du så rätt i, hade jag haft öl här så hade jag också druckit en.

Hah, simultanförmågaN! Är Criminal Minds bra? Det verkar lite B imo ;P
Member
Posts: 13,846
Joined: Jan 13 2005
Gold: 6,275.00
Jun 18 2010 12:28am
Quote (x17 @ 18 Jun 2010 08:14)
Troligt! Måste göra ont varje gång! =) Absolut, jag var dock på fest med mexikanskt tema i typ februari/mars då blev det en hel del Corona men förutom det så har jag inte heller druckit några. Brukar oftast bli Norrlands för mig. Det tycker jag att du ska göra, kan ju vara det godaste du druckit!! :D Hah det gör du så rätt i, hade jag haft öl här så hade jag också druckit en.

Hah, simultanförmågaN! Är Criminal Minds bra? Det verkar lite B imo ;P


nejdu! jag lär visa dig om vi träffas nån gång! mexikanskt tema låter kul, bar ni sombreros o grejjer då? :D en tallrik yoghurt och Start, en skinkmacka och en öl blev det nu då, kalasfrukost en fin sommarfredag :thumbsup:

ja det är faktiskt bra men man tröttnar lite granna på att teamet alltid är pang på i sina analyser och nästan aldrig har fel, det blir liksom lite tjatigt efter ett tag.. men det är fortfarande en helt okej serie!
Member
Posts: 35,768
Joined: Feb 11 2007
Gold: 141.20
Jun 18 2010 12:31am
Quote (Emil @ Jun 18 2010 06:28am)
nejdu! jag lär visa dig om vi träffas nån gång! mexikanskt tema låter kul, bar ni sombreros o grejjer då? :D en tallrik yoghurt och Start, en skinkmacka och en öl blev det nu då, kalasfrukost en fin sommarfredag  :thumbsup:

ja det är faktiskt bra men man tröttnar lite granna på att teamet alltid är pang på i sina analyser och nästan aldrig har fel, det blir liksom lite tjatigt efter ett tag.. men det är fortfarande en helt okej serie!

Ja men ta med dig Heen och kom upp till Stockholm då! Vore ju kul som fan. Haha ja, självklart :D Slutade med att jag pressade i citron och hällde i salt i tequilaflaskan och sen halsade. Vaknade lite senare av att jag stod upp och sov mot en vägg :) Hahah det låter som en GRYM frukost! För mig blire nog Burger King till frukost idag, var ett tag sen jag åt där nu.

Ah okej, är det lite som CSI?

E: Kolla ansiktsboken :D

This post was edited by x17 on Jun 18 2010 12:33am
Member
Posts: 13,846
Joined: Jan 13 2005
Gold: 6,275.00
Jun 18 2010 12:43am
Quote (x17 @ 18 Jun 2010 08:31)
Ja men ta med dig Heen och kom upp till Stockholm då! Vore ju kul som fan. Haha ja, självklart :D Slutade med att jag pressade i citron och hällde i salt i tequilaflaskan och sen halsade. Vaknade lite senare av att jag stod upp och sov mot en vägg :) Hahah det låter som en GRYM frukost! För mig blire nog Burger King till frukost idag, var ett tag sen jag åt där nu.

Ah okej, är det lite som CSI?

E: Kolla ansiktsboken :D


ja det låter faktiskt som ett riktigt kul sommaräventyr, även emij lär väl följa med isåfall :D hahaha ja du kände säkert ingen större skillnad på smaken vid det laget heller förmodar jag! ja det smakade vill jag lova, BK låter verkligen inte mycket sämre det alltså.. jag känner att jag måste börja motionera lite nu så jag inte blir allt för lönnfet, ölen och all kaloririk mat börjar visa sig känner jag, haha :D

kollar inte på CSI men det är väl något CSI liknande, ja

addad, använder knappt skiten dock :)
Member
Posts: 35,768
Joined: Feb 11 2007
Gold: 141.20
Jun 18 2010 12:48am
Quote (Emil @ Jun 18 2010 06:43am)
ja det låter faktiskt som ett riktigt kul sommaräventyr, även emij lär väl följa med isåfall :D hahaha ja du kände säkert ingen större skillnad på smaken vid det laget heller förmodar jag! ja det smakade vill jag lova, BK låter verkligen inte mycket sämre det alltså..  jag känner att jag måste börja motionera lite nu så jag inte blir allt för lönnfet, ölen och all kaloririk mat börjar visa sig känner jag, haha :D

kollar inte på CSI men det är väl något CSI liknande, ja

addad, använder knappt skiten dock :)


Ja men kör på det då! :D Hahah jag kommer faktikst inte ihåg så mycket efter det men det lär jag inte ha gjort. Allt var dessutom slut morgonen efter så jag måste ha jobbat på bra :D Nae verkligen inte, BKs pommes.. OJOJ så goda de är!
Haha jag funtar på att börja springa lite jag med, äter dock bra men inte tränat speciellt mycket de senaste två veckorna :/ Tänkte ta tag i det nästa vecka å andra sidan. Men det är bara att köra, på med joggingskorna och ta en runda! =)

Mjo kan tänka mig det, kollar inte heller på CSI i och för sig ;P Har man sett ett avsnitt har man i princip sett alla..

Yay! :D Nae jag är inte den mest aktiva jag heller. Aldrig riktigt förstått tjusningen med ansiktsboken.
Member
Posts: 81,710
Joined: Apr 29 2005
Gold: 192,823.21
Trader: Trusted
Jun 18 2010 12:58am
Quote (Emil @ 18 Jun 2010 07:14)
lite allt möjligt faktiskt, jeans, badshorts, t-shirts, solbrillor :D köpte tvärfeta D&G brillor, http://se.zoovillage.com/store/productdetail.asp?DisplayItemID=53066&Position=44&ListType=1&BrandID=0&CategoryID=1|56&Gender=0&SizeID=0


meng nice! Fina shades B)

Vill också shoppaaaaaaaaaaa!


Fuck vill också sova >_> men kan inte, farsan går i pension idag. Sista dagen på skolan så skall dit och filma avslutningen och ceremonin för han och bla,bla,bla >_>
Kommer somna ståendes med kameran.


edit: btw sket just på mig. kände hur det kliades på benet och kollade så är de en spindeljävel som håller på klättra upp efter benet! Aaaaaaaaaaaaah, kill it!

This post was edited by n1ghtm4r3 on Jun 18 2010 01:00am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 18 2010 01:16am
Quote random dude

Raven whorl (ring) ft
10 fc
15 dex
38 life
75 mana
10 prism
20 lr

@ Eu ladder

Quote nån annan dude:

I need this. Do you need hrs? I have ists to..

Jag lollade sönder

This post was edited by Svartermetalisk on Jun 18 2010 01:16am
Member
Posts: 13,846
Joined: Jan 13 2005
Gold: 6,275.00
Jun 18 2010 01:16am
Quote (x17 @ 18 Jun 2010 08:48)
Ja men kör på det då! :D Hahah jag kommer faktikst inte ihåg så mycket efter det men det lär jag inte ha gjort. Allt var dessutom slut morgonen efter så jag måste ha jobbat på bra :D Nae verkligen inte, BKs pommes.. OJOJ så goda de är!
Haha jag funtar på att börja springa lite jag med, äter dock bra men inte tränat speciellt mycket de senaste två veckorna :/ Tänkte ta tag i det nästa vecka å andra sidan. Men det är bara att köra, på med joggingskorna och ta en runda! =)

Mjo kan tänka mig det, kollar inte heller på CSI i och för sig ;P Har man sett ett avsnitt har man i princip sett alla..

Yay! :D Nae jag är inte den mest aktiva jag heller. Aldrig riktigt förstått tjusningen med ansiktsboken.


nää man brukar ju kunna få i sig precis vad som helst när man blir tillräckligt full.. fyfan :P ja det gjorde du nog då, såvida du inte hade vänner som "hjälpte" dig efter du tuppat av, haha. mmm BK är nog den bästa av de hamburgerkedjor vi har.. mcdonalds pommes kan allt vara riktigt goda oxå men ibland är dom inte alls goda ^^ jag har ansträngningsastma så jogga/springa kan jag inte göra nån längre sträcka utan att få andningsproblem, det är jobbigt som fan.. så det är gång eller sim som gäller, att bada är ju fan inte dumt nu så det är ju perfa :D

haha japp det är lite så men ett bra tidsfördriv är det :) nää, jag har aldrig gillat såna sidor.. ogillar att det sprids som det gör oxå, facebook finns på varenda jävla sida man är inne på nu.. kollade en bild på imageshack häromdagen, "Du är inloggad som: Emil Larsson" "Gilla" "blabla".. aldrig reggat mig där men storebror växer allt mer facebook :ph34r:

Quote (n1ghtm4r3 @ 18 Jun 2010 08:58)
meng nice! Fina shades B)

Vill också shoppaaaaaaaaaaa!


Fuck vill också sova >_> men kan inte, farsan går i pension idag. Sista dagen på skolan så skall dit och filma avslutningen och ceremonin för han och bla,bla,bla >_>
Kommer somna ståendes med kameran.


edit: btw sket just på mig. kände hur det kliades på benet och kollade så är de en spindeljävel som håller på klättra upp efter benet! Aaaaaaaaaaaaah, kill it!


ja dom var riktigt feta, valet låg mellan de brillorna och dessa http://se.zoovillage.com/store/productdetail.asp?DisplayItemID=52815&Position=59&ListType=1&BrandID=0&CategoryID=1|56&Gender=0&SizeID=0 :)

härligt att shoppa loss ibland, gör det inte ofta men när jag väl gör det brukar jag köpa en hel del istället, längtar tills jag får paketet nu :D har du inte sovit något inatt då? du lär ju somna riktigt gott ikväll när allt är klart åtminstone, det är ju en fördel :) ta med dig ett stativ till ceremonin och avslutningen vetja, haha

jag hämtar mockfjärdsrevolvern åt dig!!



nu pyser jag ett par timmar, ha det gött!


edit:
Quote (Svartermetalisk @ 18 Jun 2010 09:16)
Quote random dude

Raven whorl ft
10 fc
15 dex
38 life
75 mana
10 prism
20 lr

@ Eu ladder

Quote nån annan dude:

I need this. Do you need hrs? I have ists to..

Jag lollade sönder


e den ringen på riktigt?????????

This post was edited by Emil on Jun 18 2010 01:17am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 18 2010 01:18am
Quote (Emil @ Jun 18 2010 09:16am)
e den ringen på riktigt?????????


becknad för 18k.

Det som var lol var snubben som ville trada den för ists / hrs :rofl:
Member
Posts: 13,846
Joined: Jan 13 2005
Gold: 6,275.00
Jun 18 2010 01:20am
Quote (Svartermetalisk @ 18 Jun 2010 09:18)
becknad för 18k.

Det som var lol var snubben som ville trada den för ists / hrs :rofl:


hahah jo verkligen, har den sålts nyligen? den ringen var nästan lite för bra för att vara sann liksom.. insane :)

nä jag skulle ju dra.. peace :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1480748084809481048115002Next
Closed New Topic New Poll