d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1479480481482483820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 24 2012 01:57pm
Lite halvdant pass idag, va sliten efter maxning i mark igår kände jag.

Snatch, handleden kändes bra i vissa lägen och dålig i vissa så körde jättelätt.
20 - XxX

Clean
50 - 3x2
60 - 2x1
70 - 2x1
80 - 2x2

Squat
50 - 10x1
80 - 10x1
110 - 5x1
120 - 3x1
130 - 2x1
140 - 1x1
110 - 3x3

Mage
200+ reps

Vart en jäkla massa foamrolling på ryggen idag med, lite av stelheten släppte i alla fall.
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Oct 24 2012 02:07pm
Quote (PlaaD @ Oct 24 2012 08:57pm)
Lite halvdant pass idag, va sliten efter maxning i mark igår kände jag.

Snatch, handleden kändes bra i vissa lägen och dålig i vissa så körde jättelätt.
20 - XxX

Clean
50 - 3x2
60 - 2x1
70 - 2x1
80 - 2x2

Squat
50 - 10x1
80 - 10x1
110 - 5x1
120 - 3x1
130 - 2x1
140 - 1x1
110 - 3x3

Mage
200+ reps

Vart en jäkla massa foamrolling på ryggen idag med, lite av stelheten släppte i alla fall.


Vad gör du för mag träning?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 24 2012 02:12pm
Quote (Kerzhakov @ 24 Oct 2012 22:07)
Vad gör du för mag träning?


Blandat, men mest abwheel/vindrutetorkare(liggande)/crunches med vikt på medicinboll.
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Oct 24 2012 02:14pm
Quote (PlaaD @ Oct 24 2012 09:12pm)
Blandat, men mest abwheel/vindrutetorkare(liggande)/crunches med vikt på medicinboll.


Ok, tycker i stort sätt allt tar/känns mer än denna jag gjorde idag, har du testat + vad tycker du?

Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 24 2012 02:19pm
Quote (Kerzhakov @ 24 Oct 2012 22:14)
Ok, tycker i stort sätt allt tar/känns mer än denna jag gjorde idag, har du testat + vad tycker du?

http://www.fitnesscross.se/uploads/blog_attachments/originals/177652972b0a85c16717f9bc2815ccb5.jpeg


Den där övningen ger jag inte mycket för. Körde den förr när jag var femton bast på gymmet och då tog den bra..
ab wheel är fan så mycket bättre. Går att köra i olika svårighetsnivåer

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=evW-gvAbJFQ

Där är bästa bästa magövningen om du frågar mig! :D
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Oct 24 2012 02:21pm
Ser lame ut.

Fortsätter me denna gudalika träning

Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 24 2012 02:28pm
Quote (Kerzhakov @ 24 Oct 2012 22:14)
Ok, tycker i stort sätt allt tar/känns mer än denna jag gjorde idag, har du testat + vad tycker du?

http://www.fitnesscross.se/uploads/blog_attachments/originals/177652972b0a85c16717f9bc2815ccb5.jpeg


Funkar bra, problemet blir att man måste ha fullt magasin+extra vikt på den.

Föredrar mest övingar med kroppsvikten främst nu.

Tittar aldrig på en video som har en titel som är:
15 min Abs / fat loss Workout HOW TO GET A 6 / SIX PACK FAST
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Oct 24 2012 02:35pm
Quote (PlaaD @ Oct 24 2012 09:28pm)
Funkar bra, problemet blir att man måste ha fullt magasin+extra vikt på den.

Föredrar mest övingar med kroppsvikten främst nu.

Tittar aldrig på en video som har en titel som är:
15 min Abs / fat loss Workout HOW TO GET A 6 / SIX PACK FAST


Ja, max är 85kg de kan jag köra rakt ner, sidorna tar jag med 65kg annars lyfter jag nästan upp mig.
men man känner ingenting i magen :|

+synd att du endast läser titeln, din ytliga jävul.

bra träning i alla fall.

This post was edited by Kerzhakov on Oct 24 2012 02:36pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 24 2012 02:45pm
Quote (Kerzhakov @ 24 Oct 2012 22:35)
Ja, max är 85kg de kan jag köra rakt ner, sidorna tar jag med 65kg annars lyfter jag nästan upp mig.
men man känner ingenting i magen :|

+synd att du endast läser titeln, din ytliga jävul.

bra träning i alla fall.


Det som är saken med cablecrunches, allt handlar om vinklar kombinerat med vikt.

Flera år på youtube har lärt mig att videos som har FAST 6 PACK MEGA FATLOSS DUNDER BICEPS bullshit i titeln är just bullshit, de övningarna de lär ut är i 99% av fallen sådant man redan gör/kassa övningar.
Hade dem gett en insikt på hur man effiktiviserar träningen för varje del av magen med anatomisk information dessutom ser jag den.

Det är som folk som kollar på han snubben på 6pack shortcuts och anser att han är duktig på träning.
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Oct 24 2012 08:57pm
Quote (PlaaD @ Oct 24 2012 09:45pm)
Det som är saken med cablecrunches, allt handlar om vinklar kombinerat med vikt.

Flera år på youtube har lärt mig att videos som har FAST 6 PACK MEGA FATLOSS DUNDER BICEPS bullshit i titeln är just bullshit, de övningarna de lär ut är i 99% av fallen sådant man redan gör/kassa övningar.
Hade dem gett en insikt på hur man effiktiviserar träningen för varje del av magen med anatomisk information dessutom ser jag den.

Det är som folk som kollar på han snubben på 6pack shortcuts och anser att han är duktig på träning.


Jo de är klart men videon jag posta är väldigt bra kan jag säga.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1479480481482483820Next
Add Reply New Topic New Poll