Quote (eWaste @ Sep 28 2014 10:34pm)
Hoppas du hann betta, gick + över 200 idag

Jag hade fått tag i lite skins från en polare(lånat) då allt mitt är torskat sen länge, snackade lite med honom och skulle gå ai på VP mot HR, ~90return, men missade med 1minut eller två. Så jag bettade sverige istället.
Rip skins, tomt i invent igen
http://piclair.com/530rytoplel
This post was edited by Mikob on Sep 28 2014 03:43pm