d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Några Som Spelar Cs;go?
Prev14748495051159Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Sep 28 2014 05:16am
Quote (RistVaLL @ Sep 28 2014 12:14pm)
Låter mig inte betta ;(
Hade 90 I värde jag skulle slänga på VP, men har inte gått de senaste 20min för mig...

Bots are currently offline, they are unable to connect to steam servers


Fixa lounge assistant och tryck i auto submit :P
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 14.53
Trader: Trusted
Sep 28 2014 05:18am
Quote (eWaste @ 28 Sep 2014 13:16)
Fixa lounge assistant och tryck i auto submit :P


hur gör man detta? :D
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 14.53
Trader: Trusted
Sep 28 2014 05:22am
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Sep 28 2014 03:34pm
Quote (RistVaLL @ Sep 28 2014 12:22pm)
chrome - _ -


Hoppas du hann betta, gick + över 200 idag :D
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 14.53
Trader: Trusted
Sep 28 2014 03:34pm
Quote (eWaste @ 28 Sep 2014 23:34)
Hoppas du hann betta, gick + över 200 idag :D


nope, jag skulle iväg och hjälpa grannen flytta, så det sket sig lol ^^
blev måttligt glad när jag kom hem............
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Sep 28 2014 03:41pm
Quote (eWaste @ Sep 28 2014 10:34pm)
Hoppas du hann betta, gick + över 200 idag :D


Jag hade fått tag i lite skins från en polare(lånat) då allt mitt är torskat sen länge, snackade lite med honom och skulle gå ai på VP mot HR, ~90return, men missade med 1minut eller två. Så jag bettade sverige istället.
Rip skins, tomt i invent igen :lol:

http://piclair.com/530ry
toplel

This post was edited by Mikob on Sep 28 2014 03:43pm
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 14.53
Trader: Trusted
Sep 28 2014 03:42pm
Quote (Mikob @ 28 Sep 2014 23:41)
Jag hade fått tag i lite skins från en polare(lånat) då allt mitt är torskat sen länge, snackade lite med honom och skulle gå ai på VP mot HR, ~90return, men missade med 1minut eller två. Så jag bettade sverige istället.
Rip skins, tomt i invent igen :lol:


lol
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Sep 28 2014 04:00pm
Quote (RistVaLL @ Sep 28 2014 10:34pm)
nope, jag skulle iväg och hjälpa grannen flytta, så det sket sig lol ^^
blev måttligt glad när jag kom hem............


Haha, otur!
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 14.53
Trader: Trusted
Sep 28 2014 04:00pm
Quote (eWaste @ 29 Sep 2014 00:00)
Haha, otur!


ja inte lika mkt som mikob iaf ! xD
så jag får väl nöja mig med det, lol.

This post was edited by RistVaLL on Sep 28 2014 04:00pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev14748495051159Next
Closed New Topic New Poll