d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev1474849505198Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 22 2012 02:27pm
Kul att Djurgården har 3 ribbor inom loppet av 5min
2st under Sudden...

Får hoppas att vi vinner på straffarna som vanligt nu då

E: 42-18 i skott till DIF under matchen, KAN NI TESTA ATT GÖRA MÅL OCKSÅ KANSKE?! :cry:

This post was edited by PlaaD on Mar 22 2012 02:29pm
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Mar 22 2012 02:37pm
Söta straffar, HAHAHAHA

3-2 Örebro
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 22 2012 02:40pm
Quote (umade @ 22 Mar 2012 22:37)
Söta straffar, HAHAHAHA

3-2 Örebro


så jävla bra, surt att dif kvittera 2ggr dock där innan.. MEN UT MED DIF! IN MED LEKSAND!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 22 2012 02:57pm
Quote (umade @ 22 Mar 2012 21:37)
Söta straffar, HAHAHAHA

3-2 Örebro


Så jävla aids...

Quote (berhemuli @ 22 Mar 2012 21:40)
så jävla bra, surt att dif kvittera 2ggr dock där innan..  MEN UT MED DIF! IN MED LEKSAND!


In med Leksand OCH DIF :)

Hoppas det blir lite etnisk rensning i DIF till hösten, de behöver få in folk som kan göra mål och inte bara skjuta nära.
De missade ju i stort sätt 3 öppet mål lägen, sedan 1-2 lägen som bör sitta.
Sen oturen med 3 st ribbor va ju ingen höjdare heller.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Mar 24 2012 07:13am
HEJA HIF
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 24 2012 07:18am
Quote (umade @ 24 Mar 2012 15:13)
HEJA HIF


HEJA AIK!
ni har inget!
7matcher utan vinst.. GG
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Mar 24 2012 07:22am
Quote (berhemuli @ Mar 24 2012 03:18pm)
HEJA AIK!
ni har inget!
7matcher utan vinst.. GG


nästan mål, mad?
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Mar 24 2012 09:14am
2-0 HIF

Fem raka titlar B)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 24 2012 10:43am
Överväger nästan att byta lag... såsom DIF har spelat hela den här säsongen vet jag tamigfan inte hur man skall reagera.
De klagar på att fansen buar etc, klart som fan man buar om inte en jävel på isen gör något, man förlitar sig och hoppas på att nästa person (Wesslau 24/7) fixar misstaget.
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Mar 24 2012 11:29am
Arsenal B)

Artetas frispark asså
Go Back To Svenska Topic List
Prev1474849505198Next
Add Reply New Topic New Poll