d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Forumlek Här! > Du Behöver En Kamera För Att Delta.
Prev1474849505154Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Mar 18 2011 02:21pm
ingen som har en spark i närheten? :D
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Mar 18 2011 02:59pm


Jag vill se en bild på en korvmoj.
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Mar 18 2011 03:17pm
tråkigt att behöva gå ut med en 5 meter lång lapp i fickan om man ska kunna vara med på detta :>
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Mar 18 2011 03:19pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 18 Mar 2011 22:17)
tråkigt att behöva gå ut med en 5 meter lång lapp i fickan om man ska kunna vara med på detta :>


is hard, skriv <3 bieber ist så fatttar vi att det är du
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Mar 21 2011 04:30pm
Kom igen nu, en korvmoj måste ni väl kunna styra?
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Mar 21 2011 04:45pm
Quote (Giraff @ 21 Mar 2011 23:30)
Kom igen nu, en korvmoj måste ni väl kunna styra?


jag styr imorrn
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Mar 23 2011 02:21am
giraff får välja en ny pryl då ingen verkar ha tillgång till en korvmoj :(
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Mar 23 2011 02:24am
Quote (Simon @ 23 Mar 2011 09:21)
giraff får välja en ny pryl då ingen verkar ha tillgång till en korvmoj :(


dude i got this
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Mar 23 2011 02:55am
Quote (Goss3N @ 23 Mar 2011 09:24)
dude i got this


Det har du sagt förut också!
Om det inte kommer upp en bild senast ikväll byter jag.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Mar 23 2011 03:12am
Quote (Giraff @ 23 Mar 2011 09:55)
Det har du sagt förut också!
Om det inte kommer upp en bild senast ikväll byter jag.


Hade fixat om jag haft någon sladd :(
Go Back To Svenska Topic List
Prev1474849505154Next
Add Reply New Topic New Poll