Quote (spetch @ Wed, Apr 29 2009, 03:58pm)
Lite mer "Spetch klacifiserade Skämt".
Ett stort möte tog plats i mellan östern där USA's dåvarande president Bush var och höll tal.
Efter detta möte så kom Iraq's Försvarsminister fram och talade till Bush.
-Jo det är så här att ja skulle vilja ställa en fråga till dig. Min son, Jasir, är ett mycket stort fan till Amerikanska tv Serier och även filmer. Framförallt så älskar han att kolla på startrek. Men det är en sak vi undrar. I Startrek ser man aldrig några Kineser, Araber eller något folk med utländsk bakrund. Hur kommer detta sig?
Bush tar ett steg närmare Försvarsministern, flinar lite och lutar sig emot hans öra och viskar:
-Jodu, det är för att startrek utspelar sig i framtiden.
HAHAHAHAHA XDDDD