d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Svenska Skämt Topicen > Kom Hit Med Dina Bästa Historier!
Prev14748495051231Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 28 2009 02:44pm
Skämt Topicen!

Innehåll: Kom gärna med ett skämt själv, de kan vara nåt du kommit på själv, eller bara hört från någon eller som du fått från nån sida.
De kan även vara en rolig bild, en rolig/klurig gåta eller till exempel en Youtube video. Med mera. Var gärna kreativ biggrin.gif



Finns få bra parodier på Sagan Om Ringen filmerna, men denna är en utav dem som verkligen är bra imo :D



Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
Apr 28 2009 03:05pm
ahahah, jag gillar bannlysta bäst, så min humor
"Kan vi inte gå igenom *bergen?"
"nej"
"men gandalf, vi fryser"
"okej då"



Charlie the unicorn 1, 2 och 3 är jäääävligt bra, ser dom typ varje dag på min iPod xD
Member
Posts: 35,192
Joined: Apr 9 2007
Gold: 10,070.00
Apr 28 2009 04:29pm
Quote (X3M90 @ Tue, 28 Apr 2009, 13:39)




http://666kb.com/i/b8gw8n56wcwutco9w.jpg


Hahahahahahahahahahah!
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Apr 29 2009 08:56am
Tänkte att ja ska dra min humor här lite =)




Frågan som ställdes..................


"Är det för många invandrare i sverige?"


17% Svarade "Ja"



11% Svarade "Nej"



72% Svarade "نامج الحزب الإشتراكي الديموقراطي السويد"



----
Member
Posts: 17,069
Joined: Mar 9 2007
Gold: 11.02
Apr 29 2009 09:14am
Quote (spetch @ Wed, 29 Apr 2009, 15:56)
Tänkte att ja ska dra min humor här lite =)




Frågan som ställdes..................


"Är det för många invandrare i sverige?"


17% Svarade "Ja"



11% Svarade "Nej"



72% Svarade "نامج الحزب الإشتراكي الديموقراطي السويد"



----


hahahaha, ta mig fan så sant :D

Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Apr 29 2009 09:58am
Lite mer "Spetch klacifiserade Skämt".



Ett stort möte tog plats i mellan östern där USA's dåvarande president Bush var och höll tal.
Efter detta möte så kom Iraq's Försvarsminister fram och talade till Bush.
-Jo det är så här att ja skulle vilja ställa en fråga till dig. Min son, Jasir, är ett mycket stort fan till Amerikanska tv Serier och även filmer. Framförallt så älskar han att kolla på startrek. Men det är en sak vi undrar. I Startrek ser man aldrig några Kineser, Araber eller något folk med utländsk bakrund. Hur kommer detta sig?

Bush tar ett steg närmare Försvarsministern, flinar lite och lutar sig emot hans öra och viskar:
-Jodu, det är för att startrek utspelar sig i framtiden.
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Apr 29 2009 10:22am
Quote (spetch @ Wed, Apr 29 2009, 03:58pm)
Lite mer "Spetch klacifiserade Skämt".



Ett stort möte tog plats i mellan östern där USA's dåvarande president Bush var och höll tal.
Efter detta möte så kom Iraq's Försvarsminister fram och talade till Bush.
-Jo det är så här att ja skulle vilja ställa en fråga till dig. Min son, Jasir, är ett mycket stort fan till Amerikanska tv Serier och även filmer. Framförallt så älskar han att kolla på startrek. Men det är en sak vi undrar. I Startrek ser man aldrig några Kineser, Araber eller något folk med utländsk bakrund. Hur kommer detta sig?

Bush tar ett steg närmare Försvarsministern, flinar lite och lutar sig emot hans öra och viskar:
-Jodu, det är för att startrek utspelar sig i framtiden.


HAHAHAHAHA XDDDD
Member
Posts: 25,692
Joined: Dec 22 2007
Gold: 0.00
Apr 29 2009 10:44am
Quote (spetch @ Wed, Apr 29 2009, 04:58pm)
Lite mer "Spetch klacifiserade Skämt".



Ett stort möte tog plats i mellan östern där USA's dåvarande president Bush var och höll tal.
Efter detta möte så kom Iraq's Försvarsminister fram och talade till Bush.
-Jo det är så här att ja skulle vilja ställa en fråga till dig. Min son, Jasir, är ett mycket stort fan till Amerikanska tv Serier och även filmer. Framförallt så älskar han att kolla på startrek. Men det är en sak vi undrar. I Startrek ser man aldrig några Kineser, Araber eller något folk med utländsk bakrund. Hur kommer detta sig?

Bush tar ett steg närmare Försvarsministern, flinar lite och lutar sig emot hans öra och viskar:
-Jodu, det är för att startrek utspelar sig i framtiden.


hahah
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 29 2009 12:54pm
Quote (spetch @ Wed, 29 Apr 2009, 17:58)
Lite mer "Spetch klacifiserade Skämt".



Ett stort möte tog plats i mellan östern där USA's dåvarande president Bush var och höll tal.
Efter detta möte så kom Iraq's Försvarsminister fram och talade till Bush.
-Jo det är så här att ja skulle vilja ställa en fråga till dig. Min son, Jasir, är ett mycket stort fan till Amerikanska tv Serier och även filmer. Framförallt så älskar han att kolla på startrek. Men det är en sak vi undrar. I Startrek ser man aldrig några Kineser, Araber eller något folk med utländsk bakrund. Hur kommer detta sig?

Bush tar ett steg närmare Försvarsministern, flinar lite och lutar sig emot hans öra och viskar:
-Jodu, det är för att startrek utspelar sig i framtiden.


hahahhahah :D

Btw Hey guildmate ;)
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 29 2009 01:13pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev14748495051231Next
Add Reply New Topic New Poll