d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1478479480481482820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Oct 21 2012 09:06am
Quote (Kerzhakov @ Oct 21 2012 08:47am)
Men ändå är ju typ undernärd enligt bmi skiten



bmi ska du inte räkna på. Det är ju bara otränade tjockisar som har använding för det. Tänk dig en bodybuilder som kör med bmi. Längden o vikten lol. Man kan ju väga mindre men ha mkt muskler då cpar det sig
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Oct 21 2012 09:15am
Quote (ankiie @ 21 Oct 2012 17:06)
bmi ska du inte räkna på. Det är ju bara otränade tjockisar som har använding för det. Tänk dig en bodybuilder som kör med bmi. Längden o vikten lol. Man kan ju väga mindre men ha mkt muskler då cpar det sig


Ja men om han är undernärd enligt bmi har han ju uppenbarligen för lite muskler ^^
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Oct 21 2012 09:20am
Quote (Yllegarnet @ Oct 21 2012 03:15pm)
Ja men om han är undernärd enligt bmi har han ju uppenbarligen för lite muskler ^^


aa ^_^
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 22 2012 02:10pm
Oväntat bra pass idag.
Första riktiga clean & frontsquat passet på 5 veckor.

Clean
50 - 4x2
60 - 2x1
70 - 2x3
80 - 2x3

Frontsquat
50 - 10x1
80 - 5x1
90 - 5x1
100 - 5x1
105 - 5x1
110 - 1x1
120 - 1x1. Skitlätt
127.5 - fail. Kom fel och fick skitmycket framvikt så belastningen på handleden vart för mycket för att jag skulle våga trycka emot.
125 - 1x1 - PR. Skitlätt, väntar till en annan gång med högre nu.

Militärpress, pushpress & överstötar funkar inte än :(. Första OH pressarna på 5veckor med, kändes lätt dock.
20 - 8x3
30 - 8x3
40 - 8x1 , 5x2

Pullups av olika slag (apmode typ)
5set

Pullups
6x3

Chin up
6x1

Rear Delt Flyes
5 - 12x3



This post was edited by PlaaD on Oct 22 2012 02:12pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 23 2012 02:03pm
Böj och mark idag.
Böjen sög dase, fanns knappt någon energi där.

Squat
50 - 10x1
80 - 8x1
100 - 6x1
110 - 5x1
120 - 3x1
130 - 2x3

Marklyft
50 - 10x1
80 - 6x1
100 - 3x1
120 - 2x2
140 - 2x1
150 - 1x1
160 - 2x1
170 - 1x1
182.5 - 1x1 - PB, såg tydligen relativt lätt ut med.

Marklyft med snatchgrip
100 - 5x1
120 - 3x3
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Oct 24 2012 10:49am
Quote (Fil @ 21 Oct 2012 10:51)
Må så vara, men din approach till viktökning är nog lite fel om du är nöjd med att kränga skräpmat och lägga på dig fett och vatten


han har köpt testo och dboll nu så han lär ju bli grov snart... om han har någon aning om vad han håller på med :)
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Oct 24 2012 01:15pm
Var precis på gymmet och körde lite kondition och lite core.

person 1 tränar armar och bröst som fan, ser benen ganska direkt, smalare än mina armleder.
person 2 kommer in, ah tja hur gåre? är du pumpad än? jag ska köra ben
person 1 jag ska köra ben imorgon.
person 2 ok, sätter sig på spinning cykeln och har ett tempo som agda på en solig söndags morgon på väg till bingon.

teh fuark
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 24 2012 01:19pm
Quote (Kerzhakov @ 24 Oct 2012 21:15)
Var precis på gymmet och körde lite kondition och lite core.

person 1 tränar armar och bröst som fan, ser benen ganska direkt,  smalare än mina armleder.
person 2 kommer in, ah tja hur gåre? är du pumpad än? jag ska köra ben
person 1 jag ska köra ben imorgon.
person 2 ok, sätter sig på spinning cykeln och har ett tempo som agda på en solig söndags morgon på väg till bingon.

teh fuark


^^

Vissa är rätt komiska på gymmet..
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Oct 24 2012 01:32pm
Quote (Kerzhakov @ 24 Oct 2012 21:15)
Var precis på gymmet och körde lite kondition och lite core.

person 1 tränar armar och bröst som fan, ser benen ganska direkt,  smalare än mina armleder.
person 2 kommer in, ah tja hur gåre? är du pumpad än? jag ska köra ben
person 1 jag ska köra ben imorgon.
person 2 ok, sätter sig på spinning cykeln och har ett tempo som agda på en solig söndags morgon på väg till bingon.

teh fuark


Vänta nu, kör du kondition när du kurar testo och dboll?
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Oct 24 2012 01:40pm
Quote (Yllegarnet @ Oct 24 2012 08:32pm)
Vänta nu, kör du kondition när du kurar testo och dboll?


^^

e: skippa pastan för kolhydrater!

oboy är 8x% kolhydrater!!! PROFIT

This post was edited by Kerzhakov on Oct 24 2012 01:56pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1478479480481482820Next
Add Reply New Topic New Poll