d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Diablo 3 Tråden
Prev1477478479480481545Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jan 19 2013 09:50am
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ Jan 19 2013 04:48pm)
Kerzhakov pls


:angry: ?

Tycker först mw var bäst enligt mig, kan vara för att det var det första CoD jag lirade
men känns som att man hade roligare när man spelade mw1 än alla andra
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jan 19 2013 10:04am
Quote (zx_thecp @ Jan 19 2013 02:06pm)
i d3?


ye :)

Quote (fotosyntEz @ Jan 19 2013 03:35pm)
vad är lld?


Quote (eWaste @ Jan 19 2013 03:36pm)
low level duel


dat
Member
Posts: 15,657
Joined: Nov 13 2010
Gold: 613.60
Jan 19 2013 10:10am
Jag lirar också black ops 2 :P
fast på data
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jan 19 2013 10:11am
Quote (zx_thecp @ Jan 19 2013 05:10pm)
Jag lirar också black ops 2 :P
fast på data


flame inc
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jan 19 2013 10:12am
Quote (Teposen @ Jan 19 2013 05:11pm)
flame inc


tänkte detsamma ^^

Aja, håll nub cod utanför d3 tråd plox! :(

else I reportz
Member
Posts: 205,314
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jan 19 2013 10:12am
Quote (zx_thecp @ 19 Jan 2013 17:10)
Jag lirar också black ops 2 :P
fast på data


data/10
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jan 19 2013 10:19am
Quote (Marcusd0 @ Jan 19 2013 05:12pm)
data/10


data/10 / 10
Member
Posts: 205,314
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jan 19 2013 10:20am
Quote (Orvar @ 19 Jan 2013 17:19)
data/10 / 10


d3/10
Banned
Posts: 29,627
Joined: Feb 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jan 20 2013 02:45pm
Hur mycket kan man kränga IGG för i irl cash nu?
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Jan 20 2013 03:04pm
Hei. hur fixar man så man kör Window MOoOOOde?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1477478479480481545Next
Add Reply New Topic New Poll