d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1477478479480481820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,111
Joined: Apr 10 2009
Gold: 0.01
Oct 18 2012 03:24pm
körde lite idag på gymmet, gick riktigt bra!



This post was edited by Skullkraker on Oct 18 2012 03:24pm
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 19 2012 02:22am
Quote (Skullkraker @ 18 Oct 2012 23:24)
körde lite idag på gymmet, gick riktigt bra!

http://www.youtube.com/watch?v=SS_69v3lVVo


hahahah :D
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 19 2012 11:45am
kliver upp i stegen enu mer. Kasta på 50kg på bänken och körde och min polare säger det där är alldeles för lätt vi kastar på 60. Gick kalas! Så har nu gått upp 20kg sen jag började och klarade knappt 40 då. Vill dock komma upp till att träna på 70 då det där min vikt.
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Oct 21 2012 02:39am
Kämpar för att gå upp i vikt, 2 veckor med sprit och skräpmat varje dag = + 12 kg (66-78kg)

Kommer hem och börjar träna lite lätt igen, vägde in mig på 63 kg idag -_-
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 21 2012 02:45am
Quote (Kerzhakov @ 21 Oct 2012 10:39)
Kämpar för att gå upp i vikt, 2 veckor med sprit och skräpmat varje dag = + 12 kg (66-78kg)

Kommer hem och börjar träna lite lätt igen, vägde in mig på 63 kg idag -_-


Två veckors festande ger dig väl kanske inte fettfri muskelmassa, så det var väl lika bra att bli av med kilona igen :P
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Oct 21 2012 02:47am
Quote (Fil @ Oct 21 2012 09:45am)
Två veckors festande ger dig väl kanske inte fettfri muskelmassa, så det  var väl lika bra att bli av med kilona igen :P


Men ändå är ju typ undernärd enligt bmi skiten
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 21 2012 02:51am
Quote (Kerzhakov @ 21 Oct 2012 10:47)
Men ändå är ju typ undernärd enligt bmi skiten


Må så vara, men din approach till viktökning är nog lite fel om du är nöjd med att kränga skräpmat och lägga på dig fett och vatten
Member
Posts: 6,625
Joined: Feb 7 2006
Gold: 0.00
Oct 21 2012 03:01am
Quote (Kerzhakov @ 21 Oct 2012 09:39)
Kämpar för att gå upp i vikt, 2 veckor med sprit och skräpmat varje dag = + 12 kg (66-78kg)

Kommer hem och börjar träna lite lätt igen, vägde in mig på 63 kg idag -_-


Lider du av någon psykos eller vad är det frågan om? o_o
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Oct 21 2012 03:13am
Quote (DevilDriver @ Oct 21 2012 10:01am)
Lider du av någon psykos eller vad är det frågan om? o_o


huh?
Member
Posts: 3,907
Joined: Jan 17 2008
Gold: 3,895.72
Oct 21 2012 04:36am
iväg å köra benpass snart nu lyckades glömma shakern där igår bhwap.. jävligt stora problem med ¨muscleup fortfarande men ska väl klara 1 inom ett år eller nåt tycker ja :/ svår skit när man inte har teknik heller
Go Back To Svenska Topic List
Prev1477478479480481820Next
Add Reply New Topic New Poll