☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Diablo 3 Tråden
Prev
1
475
476
477
478
479
545
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 86335
Replies: 5441
Track Topic
NR1
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
2.63
Trader:
Trusted
#4761
Jan 15 2013 07:15am
Quote (c00kie_m0nster @ 15 Jan 2013 06:10)
http://www.diablofans.com/
Lite mer info om 1.07 ptr
sweet
MyRus
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold
:
160.00
#4762
Jan 17 2013 10:35am
Snacka om att kreditkorten kommer gå varma i kommande patch.. Testat PVP lite, nej tack.
NR1
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
2.63
Trader:
Trusted
#4763
Jan 17 2013 10:47am
Quote (MyRus @ 17 Jan 2013 17:35)
Snacka om att kreditkorten kommer gå varma i kommande patch.. Testat PVP lite, nej tack.
mja kanske.
Ekaan
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold
:
7,051.99
#4764
Jan 18 2013 01:30pm
någon somvill köra mp1 runs act 3?
TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold
:
2,967.01
#4765
Jan 18 2013 07:46pm
Quote (Ekaan @ Jan 18 2013 07:30pm)
någon somvill köra mp1 runs act 3?
jag vill köra mp3 runs i veckan, jääävligt många
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#4766
Jan 19 2013 03:07am
jag vill inte ens
c00kie_m0nster
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold
:
1,145.00
#4767
Jan 19 2013 03:18am
Quote (ChingeR @ 19 Jan 2013 11:07)
jag vill inte ens
du kan inte heller:D
Det kommer antagligen vanishing dye till legendarys i 1.07
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#4768
Jan 19 2013 03:22am
Quote (c00kie_m0nster @ 19 Jan 2013 10:18)
du kan inte heller:D
Det kommer antagligen vanishing dye till legendarys i 1.07
med 68k fg kan jag skaffa high end gubbe yo, men jag vill inte ens
Godis
Banned
Posts: 29,627
Joined: Feb 4 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 10%
#4769
Jan 19 2013 04:42am
Quote (ChingeR @ 19 Jan 2013 09:22)
med 68k fg kan jag skaffa high end gubbe yo, men jag vill inte ens
Shit is gettin serius
Ekaan
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold
:
7,051.99
#4770
Jan 19 2013 04:44am
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 19 Jan 2013 02:46)
jag vill köra mp3 runs i veckan, jääävligt många
do it!
fan vi borde köra cod någon gång
inte kört på aslänge
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
475
476
477
478
479
545
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact